Tango Six u Jatovom „Novembar Delti“. Drugom avionu kojeg je Jat Tehnika isporučila vlasniku sa unapređenom putničkom kabinom – ugrađena su nova kožna Recaro sedišta koja će svojim manjim gabaritima povećati kapacitet 737-ce sa 126 na 134 ili 144 mesta.
Uprkos staroj floti i neizvesnosti započetog procesa privatizacije nacionalna aviokompanija juče je objavila impresivne poslovne rezultate imajući u vidu uslove u kojima posluje. Za Tango Six o njima govori Đorđe Vukotić, direktor prodaje za Balkan i Zapadnu Evropu Jat Airways-a.
(Za pun HD kvalitet snimka podesite opciju „1080p“ u You Tube player-u)
FOTO: Dušan Atlagić
Branko Končarević
"Nova sedišta" neodoljivo podsećaju na bivša Lufthansa-ina sedišta. Zanimljivo da se Jat Airways odlučio na kupovinu polovnih, umesto da je uložio u nova utlra laka Recaro-va sedišta (Lufthansa Europa Cabin), koju od skora imaju Austrian Airlines i SAS, kao i komšije Croatia Airlines, koja svojom težinom uveliko smanjuju potrošnu goriva. Sa druge strane, ako su toliko "profitabilni" mogli su da unaprede 737-ice sa wingletima i time smanje potrošnju goriva kada već nemaju sredstava da kupe novije modele Airbus-a ili Boeing-a.
Djura
Da li je moguće da se čovek još i hvali da je čarter saobraćaj povećan u odnosu na redovan, znajući da su otkazivali letove na redovnim linijama da bi vozili čartere?! Broj čartera je povećan za 78%, a ako dobro računam, broj putnika u čarteru za oko 25%. Opravdano? I ovo je ozbiljnan flag carrier?!
Phoenix
Sve je to uzalud ako i gubici nisu proporcionalno smanjeni. Placanje ljudima kojima su otkazani letovi, promotivne prodaje karata i slicne stvari kostaju. Kada bi delili karte besplatno imali bi load factor 100% i maksimalni moguci broj putnika, ali to ne govori o uspesnosti kompanije. Ipak, sve ove informacije dobro zvuce i daju nadu da JAT moze da prezivi i pored surove konkurencije. :-)
P.S. Bilo bi lepo videti i neki intervju u vezi sa Jat Tehnikom i njihovim planovima/uspesima, zapravo bilo sta o nasoj avio industriji (sta ces inzenjer prica iz mene).
Petar Vojinovic
Serija priloga i intervjua iz Jat Tehnike počinje od sledeće nedelje.
Što se industrije tiče sve što postoji trudim se da pokrijem.
Kića
Meni sve ovo izgleda da ćemo se mi još duuugo,dugo voziti ovim avionima…:( I moja baba može da uradi face lifting,al' kad se skine u kupaći,eto ti Jat Airways-a.
Goran
Samo u avionu AND ne radi ni jedna rerna , pa se ne može servirati topla hrane, eto ga sad.
Goran
G-dine Vukotiću, koliko j e redovnih letova okazano, ustvari dodatnih letova na redovnim linijama. Koliko ste redovnih letova pomerili na ne primerno rano poletanje. Copenhagen je bio ujutru u 4.35h, pa to nije normalno.
Nemojte se hvaliti brukom, nego treba ćutati i domaćinski se ponašati , što baš i ne radite.
Stefan
U Jatu se odavno ne servira topla hrana
davidovic
meni ovo sve lici na esku provokaciu
davidovic
meni ovo lici na tesku provokaciu
Darko
Kao prvo ova sedišta uopšte ne podsećaju na bivša Lufthansina sedišta. A ugrađivanje wingleta košta od prilike nešto manje od miliona po avionu…
CREW
Ne podsecaju… Ovo JESU Lufthansina stara sedista, vozio sam se u njima nebrojeno puta. Tuzno.