BEG airport status
Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja? Detaljnije objašnjenje o dozvoljenim vrstama letova tokom vanrednog stanja i krize Korona virusa / Foto: DCV

Ko sve sme da leti iznad Srbije za vreme vanrednog stanja?

Do današnjeg „zatvaranja“ aerodroma „Nikola Tesla“ došlo je odlukom Vlade Srbije koju je regulatorno formalizovao Direktorat civilnog vazduhoplovstva hitnim NOTAM-om kojim se zabranjuje sletanje i poletanje na srpske aerodrome „svim vazduhoplovima koji vrše prevoz putnika u međunarodnom vazdušnom saobraćaju, u cilju zaštite od unošenja zaraznih bolesti na teritoriji Republike Srbije“:

– Ova zabrana se ne primenjuje na letove za prevoz robe i pošte, traganje i spasavanje, letove koji se obavljaju u humanitarne svrhe, hitan medicinski prevoz, tehničko sletanje i pozicioniranje vazduhoplova upisanih u Registar vazduhoplova Republike Srbije, sletanje vazduhoplova u slučaju nužde, državne vazduhoplove i letove posebne namene.

Odlukom ministra nadležnog za poslove saobraćaja, u zavisnosti od epidemiološke situacije, mogu se predvideti i drugi izuzeci.

Operateru koji je započeo let pre stupanja na snagu ove uredbe, a sleteo je pre ili posle stupanja na snagu ove uredbe na određeni aerodrom, omogućiće se povratak na matični, odnosno polazni aerodrom. – stoji u NOTAM-u DCV-a

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Staršipvojadžer na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Za obuku treba poprilično godina. Interesantno kako američki piloti već s 25,26 godina rasturaju F-16.

01. Apr 2025.Pogledaj

Sloba na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Samo bi dodao, da se na kraju pojavljuje i drugi DC-6B, reg. YU-AFF. Verovatno je snimano vise puta. Moj otac je leteo u Adriji od osnivanja pa sve do 1974 godine, kad se vratio u JAT.

01. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Varaš se Stojko, u ovom slučaju se sklapa ugovor o saradnji. Avioni su vec kupljeni i zna se tacno kada sta dolazi. Isto ce da bude kad se kupe rakete koje nam ne trebaju dok se ne postigneneka osnovna operativna spremnost nasih pilota da upravlja Rafalima. Nije 2016 ili 2020 pa da sami lutamo sa…

01. Apr 2025.Pogledaj

VladanM na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Rafal je preskup za drzave poput RS i HR. Bolje bi bilo ulagati u obrazovanje stanovnistva, dobre komsijske (susedske) odnose i zajednicki airpolicing sa nekim jeftinijim avionima. Ali, to sto je bolje nama obicnim gradjanima...

31. Mar 2025.Pogledaj

Srdjan Fox na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Cestitam na odlicnom aerodromu i na energiji da se u ovoj zemlji sve to ostvari. Podrska od Fox Aviation tima

31. Mar 2025.Pogledaj