BEG airport status
Tango Six Apollo

Tango Six Apollo

BEOGRAD – Tango Six od danas ima novi izgled. Treća verzija najčitanije vazduhoplovne online lokacije u regiji puštena u rad. Najave novina u radu i pristupu kao i priznanje onoga što do sada nije valjalo.

Dobro jutro i dobro došli u „nedelju pre“. Odbrojavanje do početka najvećeg događaja na srpskoj i balkanskoj vazduhoplovnoj sceni počinje danas. Osveženje je stiglo ali vrelina uzbuđenja neće popustiti dok svi zajedno precrtavamo poslednje dane do velikog međunarodnog aeromitinga Batajnica 2012.

Tango Six vam danas predstavlja svoj novi izgled. Redizajn sajta, treću iteraciju vašeg omiljene vazduhoplovne online lokacije pod kodnim nazivom Apollo!

Tango Six priča od danas pored novog vizuelnog identiteta dobija i mnoštvo novina koje ćete videti u danima i nedeljama koje slede. Jedina online lokacija u regiji koja se bavi proizvodnjom isključivo originalnih vesti, analiza i video reportaža sa temom vazduhoplovstva od početka je imala jasnu viziju konačne forme.

Mercury, Gemini i od danas Apollo, koraci su ka cilju koji iako nikada neće imati svoju konačnu formu (internet ne trpi proizvode koji ne evoluiraju) ima svoje standarde koje ste vremenom zavoleli. Ništa na Tango Six Blogu i dalje neće biti kopirano, prenošeno, reciklirano ili priređivano iz drugih izvora. Dok drugi sajtovi i portali objavljuju vazduhoplovne vesti u formi slobodnijih prevoda i interpretacija, Tango Six će i dalje nastaviti da piše prvi, originalno i na momente toliko neprijatno i bez mere da će vam, kao i do sada, transfer neprijatnosti ponekad i privremeno srušiti iluzije. Ali takvo je srpsko vazduhoplovstvo danas.

Posle nekoliko godina objavljivanja ni jedan demantij Tango Six tekstova nije zatražen. Ružne stvati jesu bile objavljivanje i ružnije će tek biti, ali samo iz jednog motiva. Želje da se sve „hangar talk“ priče otvorenije debatuju i da se bezkompromisno iskoristi pristup i poverenje koje Tango Six ima u svim slojevima domaćeg vazduhoplovstva.

Sa druge strane, kvalitet sadržaja i frekvencija objavljivanja su nekada opadali. Kada kažem kvalitet mislim na novinarsku temeljitost i ozbiljnost za koju vrlo često nisam imao vremena (na internetu često nemaš vremena za takve stvari), dok je frekvencija objavljivanja mogla da bude i više nego jedan post dnevno.

Sve će se ovo od Apollo iteracije Tango Six iskustva promeniti. Kroz nekoliko online lokacija, centralne koju predstvlja ovaj sajt, društvenih mreža i kanala video produkcije, Tango Six će novim, ozbiljnijim, pristupom osigurati svoju poziciju lidera u vazduhoplovnoj publicistici u regionu. U doba kada štampana izdanja ove vrste kod nas više nemaju smisla i kada želite da saznate pravu priču, iza scene, direktno, odmah i da po mogućstvu to bude isporučeno na najatraktivniji mogući način, internet je mesto na kojem ste. Tango Six je deo lokacija na koju idete svako jutro.

Hvala na čitanju, podršci, kritikama i rezervi razumevanja koju ste imali prema meni ovih nekoliko godina. Vreme je da vam uzvratim. Big time.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Zo

Odlično! Sajt je sada na svetkom nivou! Svaka čast Petre! Samo hrabro napred, tako se piše o avijaciji na stvarno svetskom nivou!
Bravo.
Pozdrav
Z.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj