BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Avion Vlade Crne Gore oštećen pri sletanju u Podgorici Avion Vlade Crne Gore Learjet 45

[POSLEDNJA VEST] Avion Vlade Crne Gore oštećen pri sletanju u Podgorici

Kako je preneo portal Radio-televizije Crne Gore, avion Vlade Crne Gore Learjet 45 40-MNE oštećen je pri sletanju na aerodrom u Podgorici sinoć oko 22 časa.

Prema fotografijama koje je objavio portal RTCG letelica je najverovatnije doživela teže oštećenje stajnog trapa.

Kako Tango Six saznaje, u avionu je bio predsednik crnogorske Skupštine Aleksa Bečić sa pratnjom. RTCG javlja da niko od putnika i članova posade nije povređen. Let je bio na ruti Ljubljana – Podgorica.

Prema METAR podacima meteo uslovi na podgoričkom aerodormu nisu bili faktor. Letelica je, kako Tango Six saznaje, izvela ukupno dva prilaza na sletanje, najverovatnije zbog problema sa neizvlačenjem stajnog trapa. RTCG navodi da se incident (oštećenje stajnog trapa) dogodio nakon što su putnici izašli iz letelice.

Ažurirano: Portal Standard donosi nove detalje incidenta.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ta

Najvažnije da nema povređenih. Letelica, ako nije mnogo oštećena, popraviće se. Dobro su prošli. Hvala i pilotima na uspešno izvedenom letu.

Odgovori
Ma

Crnogorsko vazduhoplovstvo je oduvek funkcioinisalo izrazito nebezbedno, ovo je sitnica…

Odgovori
Bo

E sad ti kao ekspert bacaš zaključke bez podataka. A po čemu je to nebezbjednije od SRB ili CRO ili SLO molim te?

Ma

@Boki, Vi verovatno ne pratite detaljno desavanja u vazduhoplovstv, inace na primer CG avioni imaju vec zapazenu pistnu kilometrazu obavljenu proklizavanjem na trupu aviona umesto rolanjem pomocu stajnog trapa, itd.

va

sabotaža?

Odgovori
Iv

Ko to moze znati…ali ako uzmemo u obzir razne misteriozne padove aviona…mozda poruka. Politika je cudo.

Iv

A mozda smo i mi samo previse skloni teorijama zavere. U svakom slucaju nije bilo prijatno

Th

Zasto leti avionom od Ljubljane do Podgorice ?
Sta radi u Sloveniji ? Ima Telefon i „Skype“.
De su piloti ucili leteti ?

Iv

Thomas
Iskreno, a kako bi drugacije od Ljub do Podg, nece valjda autom da se lomapata 10 sati.
Skype nije za drzavnike i tu poziciju.

Dr

@Ivkos , vožnja od Podgorice do Ljubljane ne traje 10 sati.
Put bi trajao ne duže od 6 sati. Razlog je ne zadržavanje na graničnim prelazima i vožnja pod pratnjom pri tome skoro cela trasa je pod autoputom.
Nego je razlog prestiž i komoditet ništa više ništa manje !

Ni

Да сам ја Бечић, у тај авион више не бих сједао.
Није проблем ни у авиону ни у пилоту који је урадио све већ у гремлинима који воле да кваре ствари.

Odgovori
Dr

Jeheheh pa da …. njih se nisam setio…..

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj