BEG airport status
[OGLAS ZA POSAO] Konkurs za radno mesto balansera vazduhoplova preduzeća SKY Partner

[OGLAS ZA POSAO] Konkurs za radno mesto balansera vazduhoplova preduzeća SKY Partner

Preduzeće SKY Partner R.S. d.o.o., oglašava konkurs za radno mesto Balansera Vazduhoplova (Aircraft Balancer). Traži se više izvršilaca za radno mesto na aerodromu Nikola Tesla.

38536942
Opis posla:
Poslovi opterećenja i centraže vazduhoplova

Uslovi: Najmanje dve godine iskustva na poslovima balansera vazduhoplova (srednja stručna sprema vazduhoplovnog smera) ili minimum 3 godine iskustva na poslovima balansera vazduhoplova (srednja stručna sprema tehničkog usmerenja).

Položen ispit i potvrda o obučenosti
Aktivno znanje engleskog jezika
Poželjno znanje francuskog jezika
Poznavanje rada na računaru
Uverenje da protiv kandidata nije pokrenuta istraga niti podignuta optuznica odnosno da nije pokrenut krivicni postupak (izdata od strane suda ili MUP-a)
Komunikativnost, organizovanost, fleksibilnost i samoinicijativa u radu
Spremnost na rad u smenama

Radnu biografiju sa propratnim pismom poslati elektronskim putem na office@sky-partner.rs najkasnije do 29.12.2012.

Zahvaljujemo svim kandidatima, kontaktiraćemo samo one koji uđu u uži izbor.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj