BEG airport status
Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

MUMBAI – Etihad ervejs iz Ujedinjenih Arapskih emirata i indijski Džet Ervejz objavili su juče da je nacionalni prevoznik iz Emirata kupio 24% akcija indijske aviokompanije za 379 miliona američkih dolara.

 
Jetairways_a330-200_vt-jwf_arp
 
Na širem planu, Etihad je investirao u Džet ervejz dodatnih 220 miliona dolara. Kompanija iz Emirata kupila je za 70 miliona dolara tri para slotova na aeroromu Hitrou u Londonu, koja su bila u vlasnisništvu Džet ervejsa. Indijska kompanija nastaviće da obavlja svoje letove na linijama ka Londonu koristeći ove slotove.

Preostalih 150 miliona dolara investicija biće uloženo u Frequent flyer program Džet ervejsa potpisivanjem ugovora koji će zaokružiti Etihadov udeo u kompaniji.

Plan je da u okviru strateškog partnerstva ove dve kompanije narednih godina šire obim postojećih operacija i uvode nove linije između indijskih gradova i Abu Dabija. Krajnji cilj je da dobrom konekcijom sa Abu Dabijem, putnici Džet ervejsa iz 23 indijska grada budu povezani sa čak 140 destinacija na kojima Etihad obavlja svoje operacije.

Kako je rekao direktor Etihada Džejms Hogan, indijsko tržište je ključno za njihov model “partnerstva organskog rasta”. Hogan je izrazio veliko zadovoljstvo potpisivanjem ugovora sa napomenom da će on omogućiti Etihadu da se efikasnije takmiči na indijskom tržištu, jednom od globalno najvećih.

Hogan je posebno istakao da je ključna komponenta novog partnerstva prošireni codeshare ugovor od koga će najviše koristi imati putnici zbog frequent flyer programa. Putnici će imati korist tako što će iz Indije preko Abu Dabija leteti kartom samo jedne kompanije, umesto dve kao do sada, pa će na taj način lakše skupljati pređene milje koje im donose bonuse.

Jat Airways i nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata Etihad Airways potpisali su 15. aprila codeshare dogovor po kojem će Jat moći da prodaje karte po svojim tarifama ka 21 destinaciji u Etihadovoj rutnoj mreži dok će Etihad to isto moći da radi unutar 23 Jatova evropska leta. Ovim dogovorom počela je prva faza očekivanog strateškog spajanja dve avio-kompanije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

    30. Apr 2025.Pogledaj

    Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

    @ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

    30. Apr 2025.Pogledaj

    KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

    30. Apr 2025.Pogledaj

    IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

    30. Apr 2025.Pogledaj