BEG airport status
Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

Etihad kupio udeo u indijskom Džet ervejsu

MUMBAI – Etihad ervejs iz Ujedinjenih Arapskih emirata i indijski Džet Ervejz objavili su juče da je nacionalni prevoznik iz Emirata kupio 24% akcija indijske aviokompanije za 379 miliona američkih dolara.

 
Jetairways_a330-200_vt-jwf_arp
 
Na širem planu, Etihad je investirao u Džet ervejz dodatnih 220 miliona dolara. Kompanija iz Emirata kupila je za 70 miliona dolara tri para slotova na aeroromu Hitrou u Londonu, koja su bila u vlasnisništvu Džet ervejsa. Indijska kompanija nastaviće da obavlja svoje letove na linijama ka Londonu koristeći ove slotove.

Preostalih 150 miliona dolara investicija biće uloženo u Frequent flyer program Džet ervejsa potpisivanjem ugovora koji će zaokružiti Etihadov udeo u kompaniji.

Plan je da u okviru strateškog partnerstva ove dve kompanije narednih godina šire obim postojećih operacija i uvode nove linije između indijskih gradova i Abu Dabija. Krajnji cilj je da dobrom konekcijom sa Abu Dabijem, putnici Džet ervejsa iz 23 indijska grada budu povezani sa čak 140 destinacija na kojima Etihad obavlja svoje operacije.

Kako je rekao direktor Etihada Džejms Hogan, indijsko tržište je ključno za njihov model “partnerstva organskog rasta”. Hogan je izrazio veliko zadovoljstvo potpisivanjem ugovora sa napomenom da će on omogućiti Etihadu da se efikasnije takmiči na indijskom tržištu, jednom od globalno najvećih.

Hogan je posebno istakao da je ključna komponenta novog partnerstva prošireni codeshare ugovor od koga će najviše koristi imati putnici zbog frequent flyer programa. Putnici će imati korist tako što će iz Indije preko Abu Dabija leteti kartom samo jedne kompanije, umesto dve kao do sada, pa će na taj način lakše skupljati pređene milje koje im donose bonuse.

Jat Airways i nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata Etihad Airways potpisali su 15. aprila codeshare dogovor po kojem će Jat moći da prodaje karte po svojim tarifama ka 21 destinaciji u Etihadovoj rutnoj mreži dok će Etihad to isto moći da radi unutar 23 Jatova evropska leta. Ovim dogovorom počela je prva faza očekivanog strateškog spajanja dve avio-kompanije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj