Odnosi s javnošću i marketing u vazduhoplovstvu u Srbiji. Danas počinjem sa serijom tekstova u kojima ću analizirati kako se razne institucije i firme u ovoj oblasti nose sa tom mukom koja nikada nije u opisu njihovih radnih mesta.
Najava ovogodišnjeg izdanja tradicionalno najposećenijeg fly-ina u Srbiji. Još jedno druženje na najlepšem sportskom aerodromu u državi. Učestvuju Orao i Mig-29!
Drugi (pravi) TV spot za najavu aeromitinga povodom stogodišnjice srpskog vojnog vazduhoplovstva.
[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak najnovijih modela vojnih transportera EADS-ovog ogranka Airbus Military na Farnborough International Airshow-u.
Tango Six-u potvđeno iz kompanije MiG. Ruski proizvođač borbenih vazduhoplova učestvovaće sa svojom demonstracionom letelicom na međunarodnom aeromitingu Batajnica 2012!
[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak kabine i kokpita poslednje verzije ATR-a.
Najnoviji komentari
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.
Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!
Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…
Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
za Vladimir Priča se okolo da će biti i trosjed, i to krajem 2025-te🤣