BEG airport status
Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“ Najavljen kraći rok za odlučivanje o neobavezujućim ponudama / Foto: Nemanja Stojanović, Tango SIx

Produžen rok za podnošenje neobavezujućih ponuda za koncesiju „Nikole Tesle“

Vlada Srbije produžila je rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla do 24. aprila, stoji u oglasu objavljenom u dnevnom listu „Politika“.

Kao razlog za produžetak roka navodi se:

– Budući da je 7. februara 2017. rok za podnošenje prijava za učešće u postupku produžen za dodatnih 13 dana (sa 25. februara na 10. mart), samim tim je za isti period odložen datum dostavljanja konkursne dokumentacije za fazu 1. U tom smislu, a kako bi učesnici u fazi 1 imali dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude, rok za njihovo podnošenje je produžen za isti vremenski period. –

Kraći rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u fazu 2

– Kako bi se izbeglo da se, usled navedenih produženja, ukupno trajanje postupka neograničeno produžava, odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela. – stoji u oglasu.

Novi rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 je deset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to će biti 4. maj.

Novi rok za predlaganje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela je dvadeset kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. U ovom slučaju to je 14. maj.

Rok za podnošenje obavezujućih ponuda ostaje nepromenjen, odnosno 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u fazi 2 na internet stranici Aerodroma „Nikola Tesla“ i Portala javnih nabavi, stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27  zainteresovanih kompanija za koncesiju „Nikole Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

М

Србија да размисли!
Не треба олако давати Златну коку,…има и других начина, рецимо да се да мањински удео и сл. (тако ради и тај Фрапорт.)
– Немачки Фрапорт држи регионалне аеродроме око нас , и то са различитим уделом, и питање је шта би урадио у Србији,.(смањио конкуренцију на нашу штету?)
-Фрапорт фирму рецимо бочно контролише државна покрајина Хесен,град Франфуркт и Луфтханза… шта то за нас може да значи, улазак Лутханзе против наших авио-интереса или?

-Иза кључних фирми у Немачкој бочно или директно стоји држава Немачка???

Најављено, па неко забранио? -формирање државног предузећа „Аеродроми Србије“ , једино кроз то предузеће може да се сагледа стратегија развоја, удео који би евентуално дали на коришћење и сл.
Ово овако је нагађање које може и скупље да нас кошта.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Situacija je vrlo prosta - Indusi su u inicijalnom napadu imali za ciljeve kampove terorista koje su napali iz svog vazdušnog prostora, a Pakistanci su im spremili zasedu dugometnim raketama na avionima takođe iz svog vazdušnog prostora. Jedni su prioritetno imali za cilj mete na zemlji, pa tek naknadno i ciljeve i vazduhu, a drugi…

14. May 2025.Pogledaj

RF na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Одговор је прост: Недостатак осећаја за промоцију и недостатак културе грађења ваздухопловног култа. Далеке 1997/8 када је направљена она чувена фотографија 127. лае није било лако све авионе превући на триангл (локација где је настала фотографија). Сигурно је и да сви авиони нису били исправни и морали су да их извлаче из одржавања (као што…

14. May 2025.Pogledaj

bratko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

svi su iz Francuske stigli bez novog farbanja cijelog aviona. osim što neki djeluju dosta novo, kao da jesu ofarbani

14. May 2025.Pogledaj

Vuk na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Bas tako. Ne znam zašto nasi nisu slali Migove po raznim događajima, bili bi jedini sa njima

14. May 2025.Pogledaj