BEG airport status
Novi pravilnik o ultralakim letelicama

Novi pravilnik o ultralakim letelicama

Najava: Obeležavanje 100 godina od prvog leta iznad Beograda na Lisičjem Jarku

Najava: Obeležavanje 100 godina od prvog leta iznad Beograda na Lisičjem Jarku

Aero klub „Galeb“, pod pokroviteljstvom Ministarstva odbrane u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije i Olimpijskim komitetom organizuje obeležavanje 100 godina…

0 komentara Pročitaj više
Budi profesionalac – fotografije Dušana Atlagića

Budi profesionalac – fotografije Dušana Atlagića

Kampanja „Budi profesionalac“ Vojske Srbije, namenjena popularizaciji profesionalnog vojnog poziva, srpskom vojnom vazduhoplovstvu vratila je davno izgubljenu estetiku. Ovom prilikom…

1 komentar Pročitaj više
Gađanje raketnih jedinica PVO na poligonu Šabla u Bugarskoj

Gađanje raketnih jedinica PVO na poligonu Šabla u Bugarskoj

Posle 21 godine raketne jedinice Protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije izvršile su gađanje ciljeva u vazdušnom prostoru sistemima „Neva“ i „Kub“…

0 komentara Pročitaj više
Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Deo Tango Six tima je posle proslave Dana avijacije na Lađevcima 2. Avgusta svratio do fabrike aviona „Aero East“ u…

1 komentar Pročitaj više
navAero Electronic Flight Bag prezentacija Dubai ’09

navAero Electronic Flight Bag prezentacija Dubai ’09

0 komentara Pročitaj više
Diamond DA-42 MPA predstavljanje Dubai ’09

Diamond DA-42 MPA predstavljanje Dubai ’09

1 komentar Pročitaj više
In Memoriam video za Deku

In Memoriam video za Deku

0 komentara Pročitaj više
Kostolac fly-in na fotografijama Igora Salingera

Kostolac fly-in na fotografijama Igora Salingera

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj