BEG airport status
12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

Piaggio Avanti – Dubai ’09

Piaggio Avanti – Dubai ’09

0 komentara Pročitaj više
Spotting na Dubai Interanational-u

Spotting na Dubai Interanational-u

Impresivan letački program prošlogodišnjeg Dubai Airshow-a trajao je po četiri sata svakog dana trajanja mitinga. Manifestacija se održavala na Dubai…

0 komentara Pročitaj više
Cobalt Co50 – Francuz rođen u Srbiji

Cobalt Co50 – Francuz rođen u Srbiji

Francuz David Loury, vazduhoplovni inženjer i preduzetnik predstavio je na nedavno održanom sajmu generalne avijacije u Oshkoshu svoj inovativni projekat…

3 komentara Pročitaj više
Najava: Fly-in u Kostolcu

Najava: Fly-in u Kostolcu

U nedostatku preciznije odrednice na našem jeziku, tradicionalni memorijal u organizaciji AK „Ljubiša Veličković“ je Fly-in koji i ove godine …

0 komentara Pročitaj više
Ekskluzivno: Slike sa primopredaje aviona A330F kompaniji Etihad Crystal Cargo

Ekskluzivno: Slike sa primopredaje aviona A330F kompaniji Etihad Crystal Cargo

0 komentara Pročitaj više
Летачки дух опстаје

Летачки дух опстаје

Бригадни генерал пилот Срето Малиновић у ваздухопловству је од 1984. године. Прошао је, редом, све командне дужности, извршавајући задатке, у…

3 komentara Pročitaj više
Dan avijacije na slikama Igora Salingera

Dan avijacije na slikama Igora Salingera

3 komentara Pročitaj više
Proslava Dana avijacije – aerodrom Lađevci

Proslava Dana avijacije – aerodrom Lađevci

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj