BEG airport status
Farnboro 2010: Neke ptice nikad ne polete?

Farnboro 2010: Neke ptice nikad ne polete?

Zlin 526F sinhro par

Zlin 526F sinhro par

t

3 komentara Pročitaj više
Aeromiting u Lađevcima 2. Avgusta

Aeromiting u Lađevcima 2. Avgusta

U organizaciji 98. Avijacijske baze i Komande ViPVO povodom proslave dana roda avijacije, 2. Avgusta održaće se otvoreni dan na…

8 komentara Pročitaj više
Živan Josipović – najbolji srpski raketni modelar

Živan Josipović – najbolji srpski raketni modelar

Živan Josipović, Četrdesetšestogodišnji raketni modelar iz Zemuna, drugi je čovek u istoriji Vazduhoplovnog saveza Srbije kome je pošlo za rukom…

1 komentar Pročitaj više
Najava: XII. memorijal „Goran Ostojić i svi pali borci“

Najava: XII. memorijal „Goran Ostojić i svi pali borci“

Aeroklub Jagodina organizuje tradicionalni padobranski kup „Goran Ostojić i svi pali borci“ 24. i 25. Jula kod hale JASSA u…

1 komentar Pročitaj više
Snimanje „Ranjenog Orla“ na Lisičijem Jarku

Snimanje „Ranjenog Orla“ na Lisičijem Jarku

Prva u nizu blokbaster serija Zdravka Šotre zasnivala se na originalnom konceptu. Ona je neznamšta, on je pilot. Da bi…

0 komentara Pročitaj više
Otvoreni dan 98. avijacijske baze – aerodrom Niš

Otvoreni dan 98. avijacijske baze – aerodrom Niš

0 komentara Pročitaj više
Rat uskotrupnih putničkih aviona

Rat uskotrupnih putničkih aviona

Trka među proizvođačima uskotrupnih aviona zakuvava se već nekoliko godina. Ove godine najverovatnije dobija veliki drugi a možda i treći…

0 komentara Pročitaj više
Reportaža „Kanala M“ o Prvom Memorijalu „Života Đurić“

Reportaža „Kanala M“ o Prvom Memorijalu „Života Đurić“

Emil Milojević, autor dokumentarnog filma o Životi Đuriću poslao mi je prilog koji je njegova televizija napravila povodom prvog Memorijala…

1 komentar Pročitaj više

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj