BEG airport status
Detonaciono Sečivo za Lastu 95

Detonaciono Sečivo za Lastu 95

Blog Dušana Atlagića

Blog Dušana Atlagića

Posle kalendara, vojnog vazduhoplovstva, civilnog vazduhoplovstva i nekoliko istorijskih trenutaka rad Dušana Atlagića od danas možete pratiti preko njegovog bloga…

0 komentara Pročitaj više
Najmlađi piloti ViPVO u Combat Aircraft-u

Najmlađi piloti ViPVO u Combat Aircraft-u

Medijska tortura se nastavlja. Taman kad sam stao u odbranu najmlađih pilota našeg ratnog vazduhoplovstva i izneo stav da ih…

1 komentar Pročitaj više
Devojke piloti za Aeromagazin

Devojke piloti za Aeromagazin

U novom aprilskom broju Aeromagazina možete pročitati moj tekst pod naslovom „Uzletište snova“ koji će verovatno biti samo zarez u…

2 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] Predavanja UPVLPS-a povodom Aprilskog rata

[LIVE POST] Predavanja UPVLPS-a povodom Aprilskog rata

Početak predavanja Udruženja penzionisanih vojnih letača i padobranaca Srbije posvećenog dešavanjima u Aprilskom ratu. Skup je otvorio komadant ViPVO brigadni…

0 komentara Pročitaj više
Predavanje Predraga Miladinovića Preže „April 1941. gubici neprijateljske avijacije“

Predavanje Predraga Miladinovića Preže „April 1941. gubici neprijateljske avijacije“

– nekoliko desetina  nemačkih agenata pred rat, samo jedan pod šifrom Omega nije bio otkriven – Luftvafe se trudilo da…

0 komentara Pročitaj više
Otvorena izložba „April 1941.” Lovačka avijacija u odbrani Beograda

Otvorena izložba „April 1941.” Lovačka avijacija u odbrani Beograda

Juče je u Galeriji nauke i tehnike SANU (Đure Jakšića br. 2) svečano otvorena izložba „April 1941.“ Lovačka avijacija u…

0 komentara Pročitaj više
Kako izabrati lični mlaznjak?

Kako izabrati lični mlaznjak?

Koliko puta ste do sada u filmovima videli ultimativni luksuz koji retki sebi mogu priuštiti? Koliko puta ste rekli jednog…

0 komentara Pročitaj više
Vazduhoplovne aktivnosti Tehničkog opitnog centra

Vazduhoplovne aktivnosti Tehničkog opitnog centra

Povodom 22. marta, dana Tehničkog opitnog centra u poslednjem broju magazina Odbrana izašao je tekst o ovoj ustanovi koja se…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj