PAPUA NOVA GVINEJA – Tango Six vam želi srećnu i uspešnu novu godinu na naš način. Premijera obećanog video izveštaja…
PORT MORESBI, PAPUA NOVA GVINEJA – Specijalno za Tango Six iz jedne od najegzotičnijih lokacija za letenje, sa aerodroma na…
Internetom je počeo da kruži audio-snimak pijane Jatove stjuardese. Tango Six otkriva ni malo prijatnu pozadinu ovog nesporazuma.
Srpski padobranci specijalno iz Dubaija za Tango Six: Pohod ka zlatnoj sredini i novi balkanski rekordi u pojedinačnoj disciplini.
Kako izgleda kada se vazduhoplovna medicina Vojnomedicinske akademije igra životima i karijerama sadašnjih i budućih pripadnika Vojske Srbije? Otvoreno pismo jednog „oborenog“ kadeta ministru odbrane prenosi to iskustvo iz prvog lica.
Embraer 195 avio-kompanije Lufthansa regional teško je oštećen danas na gejtu C3 aerodroma Nikola Tesla od strane kamiona domaće firme za opsluživanje letelica Aerodrom Ketering.
Kako Tango Six ekskluzivno saznaje, delegacija kompanije Boeing došla je juče direktno iz Sietla i održala je prezentaciju svoje ponude delu letačke operative nacionalne avio-kompanije.
Dve nedelje posle najdužeg kašenjenja plata za letačko osoblje u novijoj istoriji Jat Airwaysa ministar finansija Mlađan Dinkić doneo je iz Abu Dabija nekoliko obećanja za spas dve srpske industrije. Tango Six analizira predloženo i stavljamo nekoliko propuštenih tema u kontekst.
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…