BEG airport status
Završni izvštaj o udesu Cesne kod Mrčajevaca

Završni izvštaj o udesu Cesne kod Mrčajevaca

Oboren nacionalni ženski 8 – way rekod

Oboren nacionalni ženski 8 – way rekod

Snimci iz vazduha ljubaznošću padobranaca snimatelja Dimitrija Dadića, Uroša Mitrovića, Jovana Đokića i Borisa Vukadinovića.

2 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] Zenski padobranski rekord

[LIVE POST] Zenski padobranski rekord

7:05 – Polazak na Batajnicu. Danas je drugi pokusaj napada na zenski padobranski rekord u osmoclanoj formaciji. Skok se realizuje…

1 komentar Pročitaj više
Grappolo Aviation počeo sa radom

Grappolo Aviation počeo sa radom

Kao što je najavljeno u ovom intervjuu pre nekoliko meseci u Varaždinu , firma Grappolo Aviation d.o.o zvanično je počela…

0 komentara Pročitaj više
Dan D – uživo iz Šable

Dan D – uživo iz Šable

9:30 – Fox 2 – splash one! Jutros je u 9.30 časova (LOC) iznad poligona Šabla izvedeno prvo bojno gađanje…

2 komentara Pročitaj više
Ekskluzivno: Srpski MiG-ovi danas na Graf Ignatievu

Ekskluzivno: Srpski MiG-ovi danas na Graf Ignatievu

Gađanje 101. eskadrile iznad poligona Šabla odigraće se sutra u dva termina, prepodnevnom (10h) i popodnevnom (15h). Današnje fotografije naših…

0 komentara Pročitaj više
Simulator u zamenu za Šablu?

Simulator u zamenu za Šablu?

Načelnik generalštaba Vojske Srbije general Miloje Miletić započeo je juče svoju višednevnu posetu Bugarskoj sastavši se prvo sa svojim kolegom,…

0 komentara Pročitaj više
Šabla. D-2.

Šabla. D-2.

Deo 101. lovačko-avijacijske eskadrile ViPVO na pola je svog boravka u Bugarskoj i kao što sam najavio u ponedeljak, nestrpljivo…

0 komentara Pročitaj više
A380 intercept

A380 intercept

Zanimlivo saopštenje jutros u mail-u Eurofighter konzorcijuma sa pratećim fotografijama: „On Monday the 22nd of August, after Vienna’s Mayor Dr….

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj