BEG airport status
Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“

Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“

Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

CIAV 2011 (Croatian International Airshow) održaće se 18. i 19. Juna na aerodromu Varaždin u Hrvatskoj. Na tradicionalno najvećoj vazduhoplovnoj…

0 komentara Pročitaj više
Lađevci aero-miting 2. Avgust

Lađevci aero-miting 2. Avgust

Dan avijacije, 2. Avgust ove godine biće proslavljen u velikom stilu, Ministarstvo odbrane, Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana i 98. vazduhoplovna…

12 komentara Pročitaj više
Dokle Više?

Dokle Više?

Sećam se poslednjeg Davorinovog nastupa. Sećam se komentara pilota koji su bili svedoci opasno nedisciplinvane improvizacije od koje taj dan…

5 komentara Pročitaj više
Otvoreni dan 98. Vazduhoplovne Brigade u Nišu

Otvoreni dan 98. Vazduhoplovne Brigade u Nišu

Sutra je Četvrtak. Dan koji od prve dojave o ovoj manifestaciji željno iščekujem. Možda i previše željno. Stres i nedostatak…

1 komentar Pročitaj više
Skup RC Letenje Beograd 2011

Skup RC Letenje Beograd 2011

Nikola Stojković iz RCfly foruma je poslao  izveštaj sa zanimljivog (trećeg) aeromitinga koji se odigrao prošlog vikenda: Tradicija se nastavlja….

0 komentara Pročitaj više
Proslava Dana Letelista 13. Maj

Proslava Dana Letelista 13. Maj

Miris tempa letenje sezone i vazduhoplovnih dešavanja mogao se osetiti u alergicnim nozdrvama vazduhoplovnih entuzijasta predhodne Subote. Odlično vreme na…

0 komentara Pročitaj više
Informacija o Udesu Cesne YU-DNZ

Informacija o Udesu Cesne YU-DNZ

Informacija 04-11 Cessna u206g Yu-dnz

0 komentara Pročitaj više
Video-reportaza Otvoreni Dan Batajnica 21.05.2011

Video-reportaza Otvoreni Dan Batajnica 21.05.2011

2 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj