CIAV 2011 (Croatian International Airshow) održaće se 18. i 19. Juna na aerodromu Varaždin u Hrvatskoj. Na tradicionalno najvećoj vazduhoplovnoj…
Dan avijacije, 2. Avgust ove godine biće proslavljen u velikom stilu, Ministarstvo odbrane, Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana i 98. vazduhoplovna…
Sećam se poslednjeg Davorinovog nastupa. Sećam se komentara pilota koji su bili svedoci opasno nedisciplinvane improvizacije od koje taj dan…
Sutra je Četvrtak. Dan koji od prve dojave o ovoj manifestaciji željno iščekujem. Možda i previše željno. Stres i nedostatak…
Nikola Stojković iz RCfly foruma je poslao izveštaj sa zanimljivog (trećeg) aeromitinga koji se odigrao prošlog vikenda: Tradicija se nastavlja….
Miris tempa letenje sezone i vazduhoplovnih dešavanja mogao se osetiti u alergicnim nozdrvama vazduhoplovnih entuzijasta predhodne Subote. Odlično vreme na…
Najnoviji komentari
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.