BEG airport status
Jat Tehnika potpisala ugovor o farbanju aviona vrednosti do 2 miliona evra U najvećem hangaru i farbanje aviona / Foto: Jat Tehnika

Jat Tehnika potpisala ugovor o farbanju aviona vrednosti do 2 miliona evra

Najveći srpski MRO „Jat Tehnika“ potpisao je nedavno novi ugovor za farbanje aviona za većeg inostranog klijenta, saznaje Tango Six iz izvora bliskih kompaniji. Očekivana vrednost posla može dostići 2 miliona evra.

Kako saznajemo, minimalan broj letelica tipa Boing 737CL/NG i A320 na godišnjem nivou pod ovim ugovorom biće 20 uz mogućnost povećanja. Klijent, kojeg niko ne želi da identifikuje zbog striktnih odredbi o poverljivosti u ugovoru, u ovom trenutku ima 40 aviona kojima treba farbanje. Ukoliko bi „Jat Tehnika“ ofarbala svih 40 vrednost ukupnog posla dostigla bi 2 miliona evra. Ugovor važi na 2 godine od potpisivanja uz opciju produžetka od još godinu dana.

Stratešku orijentaciju „Jat Tehnike“ ka veoma profitabilnoj delatnosti farbanja aviona potvrdio je Miroslav Musulin, direktor kompanije u novogodišnjem intervjuu za naš portal. On je tada rekao da je pored postavljanja zavesa za farbanje aviona u velikom hangaru planirana i izgradnja novog namenskog hangara koji će se koristiti isključivo za farbanje letelica.

Zaštitna zavesa koja se koristi tokom procesa farbanja u velikom hangaru / Foto: Jat Tehnika
Zaštitna zavesa koja se koristi tokom procesa farbanja u velikom hangaru / Foto: Jat Tehnika

Dok se čeka na epilog višemesečne aktivnosti oko moguće privatizacije Jat Tehnike od strane kompanije SR Technics pod rukovodstvom Mubadale“ i Etihada, srpski MRO je pre nekog vremena objavio da je u periodu od 2011. godine do danas kompletirao radove na svim nivoima održavanja iz svog portfolia na ukupno 400 aviona. U aprilu će nakon završenih radova hangare napustiti 12 letelica što je i mesečni rekord kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ru

A to sto je jat tehnika danas otpustila 50 radnika,to nista!?

Odgovori
mi

Rossiya!?

Odgovori
Bo

Pored 50 ide jos150

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj