BEG airport status
Najbolji blog ikada!

Najbolji blog ikada!

Cocky MF

 

 

 

Ako je verovati vašim glasovima iz ankete, TangoSixBlog je najbolji blog ikada!
Budući da nas političari uče da "naš narod uvek zna najbolje" ko sam ja da mislim drugačije!

(Svima koji su izabrali opciju da bi njihova baba uradila bolje….nemam reči :) )

Anketa će na blogu biti redovan feature koji bi trebao da preterese bitne teme i stanja
naše i svetske avijacije pomoću trenutno najnaprednijeg sistema interakcije.
(ima tu još nekih, al’ ajde prvo da naučite sta je RSS, pa da pređemo na Twitter, pa ćemo
onda na mnogo bolje 2.0 i 3.0 fore)

Jedna anketa će trajati nedelju dana i ja ću svake nedelje analizirati rezultate i dati svoj
komentar. Naravno svako od Vas može napisati svoje neslaganje mojeg viđenja i to
putem "ostavi komentar" opcije na kraju tog posta.

Teme anketa će biti aktuelne, ozbiljne i cilj će uvek biti da se izazove rasprava.
Kao i sve o čemu ću pisati, niko i ništa neće biti pošteđeno.

Ako treba pljunućemo, ako treba hvalićemo.

Ali više nikada se nećemo baviti kulturnim i faktografskim načinom razmišljanja i
prezentacije. Trebamo reći sve što nam je na umu, ne gubiti se u formi, već u potrazi
za rešenjima, predlozima i novim idejama.

Anketa je locirana u desnom sidebar-u (na desnoj strani) odmah ispod YouTube i FB
ikona.

Ovonedeljno pitanje ima veze sa trenutnim stanjem u raznim "rodovima" naše
vazduhoplovne scene. Iako naizgled nespojive kategorije, svaka ima svoj problem, svoju
količinu nedostajanja para (jedinog razloga zašto avioni lete) i svoj set nesposobnih
ljudi koji su za nju zaduženi. Na Vama je da izaberete sektor koji je po Vašem misšljenju
u najgorem stanju-trenutno. Vi koji nemate pojma o avijaciji ni u svetu a kamoli kod nas
izaberite kao da ste žensko. Sta god vam zvuči simpatičnije.
Ja sam izabrao jedriličarstvo.

glasacka kutija

  Glasanje je ograničeno po jedinstvenoj IP adresi
  (ne može sa istog kompa dva puta).
  Naravno nameštanja su moguća (glasanje sa više kompova) 
  ali hajde da budemo pošteni. 

 
Dakle izvolite i glasajte.
Bez milosti ;)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Naravno zmajari.Optereceni,taksama,pregledima,regstracijama,nedoreceni propisi.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj