BEG airport status
Erbas nagrađuje studente sa 30.000 evra u okviru „Fly your ideas“ takmičenja

Erbas nagrađuje studente sa 30.000 evra u okviru „Fly your ideas“ takmičenja

Još jedna prilika za mlade i inovativne vazduhoplovce! Prošli put sam pisao o konkursu za zapošljavanje koji je pokrenuo vodeći evropski i najveći svetski proizvođač aviona, danas prenosim još jednu šansu da se nametnete, da vas primete, i što da ne, da zaradite usput. Budući da je inicijativa globalna nadmetanje je otvoreno i za učesnike iz Srbije i regiona.

Reč je o „Fly your ideas“ takmičenju. Izazovu koji je otvoren za studente skoro svih nauka, ne samo za buduće vazduhoplovne inženjere. Od biznis studenata do onih koji uče razne prirodne nauke, od informatičara do dizajnera – bilo koje nacionalnosti. Cilj takmičenja je odgovor u formi naučnog projekta na nekoliko izazova koji se očekuju u budućnosti vazduhoplovstva. Izazovi su grupisani po temema: energija, efikasnost, održiv rast, putničko iskustvo i dobri odnosi sa zajednicom (rešenja za probleme proširivanja aerodroma i ekologije).

Globalno takmičenje je upravo otvoreno u svojoj trećoj sezoni. Radi se o tri runde u kojima će se takmičiti pet timova,  pobednički tim će biti proglašen u leto 2013. godine sa šansom za osvajanje nagrade u iznosu od 30.000 evra (drugo mesto dobija 15.000 evra).  Svi timovi biće podržani od strane Erbas mentora tokom razvoja njihovog projekta a od ove sezone i drugi Erbas eksperti u pojedinim poljima nudiće timovima ključne savete u raznim etapama njihovih projekata.

Pobednik predhodne sezone bio je tim „Wings of Phoenix“ iz kineskog Nančing Univerziteta za Aeronautiku.  Oni su prvo mesto osvojili sa projektom zemaljskih strujnih generatora koji su pogonjeni na vetar – preciznije, pogonjeni strujanjima vazduha koja nastaju iza aviona neposredno po poletanju ili sletanju.

Više detalja i uputstvo za prijavljivanje možete naći na sajtu www.airbus-fyi.com. Prijave su otvorene od 19. juna do 30. novembra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj