BEG airport status
Jatov Boing pretrpeo manje oštećenje u Rimu

Jatov Boing pretrpeo manje oštećenje u Rimu

BEOGRAD – Jatov avion jutros je pretrpeo manje oštećenje na aerodromu u Rimu kada je u njega udarilo aerodromsko vozilo za utovar prtljaga.

 

YU-AND
YU-AND

Kako Tango Six saznaje, Jatov Boing 737-300 YU-AND na liniji Beograd – Rim pretrpeo je manje oštećenje kargo vrata na rimskom aerodromu Fjumićino. Šteta je nastala na rubu kargo vrata kada je vozilo za utovar prtljaga rimskog aerodroma nepažnjom zagrebalo lim i tako napravilo ulubljenje od nekoliko milimetara.

Nastala šteta nije velika ali prema proceduri mora biti pregledana od strane ovlašćenih lica zaduženih za tehničko održavanje pre nego što avion ponovo poleti.
 

Šta se dešava sa novim avionima?

 
Još jedan poremećaj u Jatovom redu letenja ovoga puta nije direktna krivica domaćeg avio-prevoznika ali posledice preambicioznog reda letenja sa flotom koja još nije optimalna osećaju se svakog dana. Posle nekoliko javnih ispada i uveravanja novog menadžmenta da je ipak sve u redu ostaje pitanje šta se dešava sa dugo najavljivanim iznajmljivanjem aviona?

Po svemu sudeći Er Kep još nije dobio odgovor na tražene garancije, piloti nisu poslati na školovanje za novi tip aviona što znači da je, ponovo, ipak moguće iznajmljivanje Boinga. Kako Tango Six saznaje, u Jatu se sada priča o iznajmljivanju serije -300.

U stručnoj javnosti pojavile su se informacije da bi Etihad mogao da preuzme Jat tek od septembra i da kod njih nezvanično i dalje postoje rezerve zbog nekih poteza Jatovog menadžmenta koji se i dalje bori sa letnjom sezonom.

Tango Six takođe saznaje da je na najvišem nivou pregovora situacija nešto bolja i da postoji optimizam da će se akvizicija dogoditi.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

vo

resenje svih problema je strucan i profesionalan menadzment tj ljudi koji znaju taj posao

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perica na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Pa vidi zavisi koju verziju poredis. Vecina patrija koje posjeduje HV je u varijanti transporter pa je oklop tu uporediv da verzijom Lazar 3 osnovni. Trebas imati na umu kad su pakistanci ne tako davno trazili da se testira Patrija vs RPG7 , Finci su to glat odbili.. Sta to znaci? Yugoimport je prihvatio izazov..!…

24. Apr 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

Iskreno nikad nisam imao zamerki na stanje postavke unutar muzeja; mogu se dodati multimedijalni tableti, ali to nije toliko bitno. Medjutim sve oko spoljasnjeg dela je u najmanju ruku zalosno, a i ne postoji jasan putokaz ka muzeju od aerodroma. Takodje ovde se pisalo o raznim muvanjima u vezi fondova muzeje i kome pripada. Da…

24. Apr 2024.Pogledaj

Ivan na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

https://www.combustion-engines.eu/Selected-problems-of-RD-33-engine-reliability-in-operation,116478,0,2.html Do 2000 h, sa produzetkom do 4000 h.

24. Apr 2024.Pogledaj

125OMBR na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Tuga od "vojske"!Ovo vise nije vojska,na zalost...Jos kada sam ja sluzio 1998.i 1999.godine,ova sredstva osim novih Erbasovih helikoptera i francuskih AESA radara i PVO,su i tada bila krs i zastarela a zamislite tek danas gde te protivnik pogodi sa Hellfire raketom iz helikoptera sa dometa od 20 kilometara...Ovo lovacko drustvo je u ovakvom jadnom stanju…

24. Apr 2024.Pogledaj