BEOGRAD – Jatov avion jutros je pretrpeo manje oštećenje na aerodromu u Rimu kada je u njega udarilo aerodromsko vozilo za utovar prtljaga.
Kako Tango Six saznaje, Jatov Boing 737-300 YU-AND na liniji Beograd – Rim pretrpeo je manje oštećenje kargo vrata na rimskom aerodromu Fjumićino. Šteta je nastala na rubu kargo vrata kada je vozilo za utovar prtljaga rimskog aerodroma nepažnjom zagrebalo lim i tako napravilo ulubljenje od nekoliko milimetara.
Nastala šteta nije velika ali prema proceduri mora biti pregledana od strane ovlašćenih lica zaduženih za tehničko održavanje pre nego što avion ponovo poleti.
Šta se dešava sa novim avionima?
Još jedan poremećaj u Jatovom redu letenja ovoga puta nije direktna krivica domaćeg avio-prevoznika ali posledice preambicioznog reda letenja sa flotom koja još nije optimalna osećaju se svakog dana. Posle nekoliko javnih ispada i uveravanja novog menadžmenta da je ipak sve u redu ostaje pitanje šta se dešava sa dugo najavljivanim iznajmljivanjem aviona?
Po svemu sudeći Er Kep još nije dobio odgovor na tražene garancije, piloti nisu poslati na školovanje za novi tip aviona što znači da je, ponovo, ipak moguće iznajmljivanje Boinga. Kako Tango Six saznaje, u Jatu se sada priča o iznajmljivanju serije -300.
U stručnoj javnosti pojavile su se informacije da bi Etihad mogao da preuzme Jat tek od septembra i da kod njih nezvanično i dalje postoje rezerve zbog nekih poteza Jatovog menadžmenta koji se i dalje bori sa letnjom sezonom.
Tango Six takođe saznaje da je na najvišem nivou pregovora situacija nešto bolja i da postoji optimizam da će se akvizicija dogoditi.
voja
resenje svih problema je strucan i profesionalan menadzment tj ljudi koji znaju taj posao