BEG airport status
Easy Jet širi obim operacija u Srbiji

Easy Jet širi obim operacija u Srbiji

BEOGRAD – Britanska low-cost aviokompanija koja je počela svoje operacije u Srbiji u aprilu prošle godine, uvođenjem linije za Milano, uvodi još jednu liniju za Beograd.

 
 
DSCF1795
 
Kako saopštavaju iz ove kompanije, Easy Jet uvodi dve nove linije iz Ženeve, od kojih će jedna biti Beograd, a druga francuski La Rošel. Time će Ženevski aerodrom zaokružiti broj svetskih destinacija koje ima u ponudi na 60.

Prvi let za Beograd planiran je za 29. januar naredne godine, a Airbus A319 ove kompanije leteće do 3 puta nedeljno na relaciji Beograd – Ženeva. Linije su uvedene na osnovu Facebook ankete.

EasyJet je svakako najveći avio-prevoznik iz Velike Britanije i drugi u Evropi kada je u pitanju broj prevezenih putnika. Jedina low-cost kompanija iz Evrope koja je u protekloj godini prevezla više putnika je Ryanair iz zemlje njihovih zapadnih komšija, Irske.

Kada je flota u pitanju, ova kompanija karakteristična je iz dva razloga. EasyJet je najveća evropska mušterija Erbasa sa preko 200 letelica ovog proizvođača u floti, od čega je 166 aviona serije A319 a 35 serije A320. Easy je 26. maja 2011. godine, kada im je isporučen 200-ti avion, postao prva avio-kompanija kojoj je u najkraćem roku pošlo za rukom da dostigne impresivnu cifru od 200 Erbasovih aviona u floti. Prosečna starost flote je samo 4 godine, što nije iznenađujuće za jednu low-cost kompaniju, imajući u vidu da istu prosečnu starost imaju i Ryanair i Wizzair.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Easy polako otvara srpsko trziste. Nadam se da ce jos drugih destinacija da sledi u skoroj buducnosti.

    Odgovori
    12

    Zbaci, zapad vec krenuo u ofanzivu protiv AS (na neki nacin).

    Odgovori
    fu

    Sad se svi utrkuju da se ubace na domace trziste….tako i treba.

    Odgovori
    Ma

    Bolje Easy Jet nego Etihad. Evropa je Evropa…

    Odgovori
    je

    Evropa = dobro? Kako za koga…za nas nikad!
    Najbolje Jat, tj. AirSerbia

    VO

    PA NA OVE DESTINACIJE DO SAD IZ BEOGRADA NIKO NIJE LETEO E TO JE DOBRO DA SE OTVARAJU NEKE NOVE OBZIROM DA SU STARE POPUNJENE

    Odgovori
    ZB

    EasyJet ne osvaja srpsko trziste, nego BEG. Tacka. Ostali aerodromi u Srbiji ne postoje, tj, ne rade zato sto drzava nema nameru da ih stavi u promet.

    Odgovori
    da

    Kako da ih drzava stavi u promet? Da naredi Etihadu ( Air Srbiji) da leti ili da zahteva od stranih prevozilaca da slecu na manje aerodrome? Ili bi mozda trebalo da prvo proradi privreda, pa kada se dovoljno ojaca recimo jug Srbije onda pocnu same kompanije da se interesuju da slecu….

    Odgovori
    ma

    London bi trebalo da bude prva sledeca destinacija,

    Odgovori
    mi

    sto su mi super ovi ljudi koji neumorno pominju Nis.
    Jel ima neko da kapira da je avio saobracaj nevidjeno skup sport, dovoljno ti je da se "zaigrash" mesechak dana i da ode sve u vrazju mater.
    Moja poenta je, tamo gde ima putnika, i gde su putnici sposobni da keshiraju za kartu, odatle se leti. Osim gastosa, i to u par vrlo specificnih perioda godisnje, i eventualno po koji charter leti za more, evro-mediteran, nema interesa za ekspanziju. sve se pokusalo, subvencije,svasta, i koji su rezultati?
    Sto bi neko bacao pare da bi Konstantin radio?
    Ja bih prvi voleo da radi i kraljevo i vrsac i ponikve.. ali nije realno. Prestanite vise da pisete stvari koje nisu realne..

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj