BEOGRAD – Britanska low-cost aviokompanija koja je počela svoje operacije u Srbiji u aprilu prošle godine, uvođenjem linije za Milano, uvodi još jednu liniju za Beograd.
Kako saopštavaju iz ove kompanije, Easy Jet uvodi dve nove linije iz Ženeve, od kojih će jedna biti Beograd, a druga francuski La Rošel. Time će Ženevski aerodrom zaokružiti broj svetskih destinacija koje ima u ponudi na 60.
Prvi let za Beograd planiran je za 29. januar naredne godine, a Airbus A319 ove kompanije leteće do 3 puta nedeljno na relaciji Beograd – Ženeva. Linije su uvedene na osnovu Facebook ankete.
EasyJet je svakako najveći avio-prevoznik iz Velike Britanije i drugi u Evropi kada je u pitanju broj prevezenih putnika. Jedina low-cost kompanija iz Evrope koja je u protekloj godini prevezla više putnika je Ryanair iz zemlje njihovih zapadnih komšija, Irske.
Kada je flota u pitanju, ova kompanija karakteristična je iz dva razloga. EasyJet je najveća evropska mušterija Erbasa sa preko 200 letelica ovog proizvođača u floti, od čega je 166 aviona serije A319 a 35 serije A320. Easy je 26. maja 2011. godine, kada im je isporučen 200-ti avion, postao prva avio-kompanija kojoj je u najkraćem roku pošlo za rukom da dostigne impresivnu cifru od 200 Erbasovih aviona u floti. Prosečna starost flote je samo 4 godine, što nije iznenađujuće za jednu low-cost kompaniju, imajući u vidu da istu prosečnu starost imaju i Ryanair i Wizzair.
Vlada
Easy polako otvara srpsko trziste. Nadam se da ce jos drugih destinacija da sledi u skoroj buducnosti.
126LAE – Delta
Zbaci, zapad vec krenuo u ofanzivu protiv AS (na neki nacin).
fulcrum
Sad se svi utrkuju da se ubace na domace trziste….tako i treba.
Maja
Bolje Easy Jet nego Etihad. Evropa je Evropa…
jetfreak
Evropa = dobro? Kako za koga…za nas nikad!
Najbolje Jat, tj. AirSerbia
VOJA
PA NA OVE DESTINACIJE DO SAD IZ BEOGRADA NIKO NIJE LETEO E TO JE DOBRO DA SE OTVARAJU NEKE NOVE OBZIROM DA SU STARE POPUNJENE
ZBbx
EasyJet ne osvaja srpsko trziste, nego BEG. Tacka. Ostali aerodromi u Srbiji ne postoje, tj, ne rade zato sto drzava nema nameru da ih stavi u promet.
dassal
Kako da ih drzava stavi u promet? Da naredi Etihadu ( Air Srbiji) da leti ili da zahteva od stranih prevozilaca da slecu na manje aerodrome? Ili bi mozda trebalo da prvo proradi privreda, pa kada se dovoljno ojaca recimo jug Srbije onda pocnu same kompanije da se interesuju da slecu….
marko
London bi trebalo da bude prva sledeca destinacija,
milan
sto su mi super ovi ljudi koji neumorno pominju Nis.
Jel ima neko da kapira da je avio saobracaj nevidjeno skup sport, dovoljno ti je da se "zaigrash" mesechak dana i da ode sve u vrazju mater.
Moja poenta je, tamo gde ima putnika, i gde su putnici sposobni da keshiraju za kartu, odatle se leti. Osim gastosa, i to u par vrlo specificnih perioda godisnje, i eventualno po koji charter leti za more, evro-mediteran, nema interesa za ekspanziju. sve se pokusalo, subvencije,svasta, i koji su rezultati?
Sto bi neko bacao pare da bi Konstantin radio?
Ja bih prvi voleo da radi i kraljevo i vrsac i ponikve.. ali nije realno. Prestanite vise da pisete stvari koje nisu realne..