BEG airport status
Easy Jet širi obim operacija u Srbiji

Easy Jet širi obim operacija u Srbiji

BEOGRAD – Britanska low-cost aviokompanija koja je počela svoje operacije u Srbiji u aprilu prošle godine, uvođenjem linije za Milano, uvodi još jednu liniju za Beograd.

 
 
DSCF1795
 
Kako saopštavaju iz ove kompanije, Easy Jet uvodi dve nove linije iz Ženeve, od kojih će jedna biti Beograd, a druga francuski La Rošel. Time će Ženevski aerodrom zaokružiti broj svetskih destinacija koje ima u ponudi na 60.

Prvi let za Beograd planiran je za 29. januar naredne godine, a Airbus A319 ove kompanije leteće do 3 puta nedeljno na relaciji Beograd – Ženeva. Linije su uvedene na osnovu Facebook ankete.

EasyJet je svakako najveći avio-prevoznik iz Velike Britanije i drugi u Evropi kada je u pitanju broj prevezenih putnika. Jedina low-cost kompanija iz Evrope koja je u protekloj godini prevezla više putnika je Ryanair iz zemlje njihovih zapadnih komšija, Irske.

Kada je flota u pitanju, ova kompanija karakteristična je iz dva razloga. EasyJet je najveća evropska mušterija Erbasa sa preko 200 letelica ovog proizvođača u floti, od čega je 166 aviona serije A319 a 35 serije A320. Easy je 26. maja 2011. godine, kada im je isporučen 200-ti avion, postao prva avio-kompanija kojoj je u najkraćem roku pošlo za rukom da dostigne impresivnu cifru od 200 Erbasovih aviona u floti. Prosečna starost flote je samo 4 godine, što nije iznenađujuće za jednu low-cost kompaniju, imajući u vidu da istu prosečnu starost imaju i Ryanair i Wizzair.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Easy polako otvara srpsko trziste. Nadam se da ce jos drugih destinacija da sledi u skoroj buducnosti.

    Odgovori
    12

    Zbaci, zapad vec krenuo u ofanzivu protiv AS (na neki nacin).

    Odgovori
    fu

    Sad se svi utrkuju da se ubace na domace trziste….tako i treba.

    Odgovori
    Ma

    Bolje Easy Jet nego Etihad. Evropa je Evropa…

    Odgovori
    je

    Evropa = dobro? Kako za koga…za nas nikad!
    Najbolje Jat, tj. AirSerbia

    VO

    PA NA OVE DESTINACIJE DO SAD IZ BEOGRADA NIKO NIJE LETEO E TO JE DOBRO DA SE OTVARAJU NEKE NOVE OBZIROM DA SU STARE POPUNJENE

    Odgovori
    ZB

    EasyJet ne osvaja srpsko trziste, nego BEG. Tacka. Ostali aerodromi u Srbiji ne postoje, tj, ne rade zato sto drzava nema nameru da ih stavi u promet.

    Odgovori
    da

    Kako da ih drzava stavi u promet? Da naredi Etihadu ( Air Srbiji) da leti ili da zahteva od stranih prevozilaca da slecu na manje aerodrome? Ili bi mozda trebalo da prvo proradi privreda, pa kada se dovoljno ojaca recimo jug Srbije onda pocnu same kompanije da se interesuju da slecu….

    Odgovori
    ma

    London bi trebalo da bude prva sledeca destinacija,

    Odgovori
    mi

    sto su mi super ovi ljudi koji neumorno pominju Nis.
    Jel ima neko da kapira da je avio saobracaj nevidjeno skup sport, dovoljno ti je da se "zaigrash" mesechak dana i da ode sve u vrazju mater.
    Moja poenta je, tamo gde ima putnika, i gde su putnici sposobni da keshiraju za kartu, odatle se leti. Osim gastosa, i to u par vrlo specificnih perioda godisnje, i eventualno po koji charter leti za more, evro-mediteran, nema interesa za ekspanziju. sve se pokusalo, subvencije,svasta, i koji su rezultati?
    Sto bi neko bacao pare da bi Konstantin radio?
    Ja bih prvi voleo da radi i kraljevo i vrsac i ponikve.. ali nije realno. Prestanite vise da pisete stvari koje nisu realne..

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

    @Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

    03. May 2025.Pogledaj

    Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    @Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

    03. May 2025.Pogledaj

    Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

    Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

    02. May 2025.Pogledaj

    Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

    SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

    02. May 2025.Pogledaj