BEG airport status
Air Serbia objavila brojke za prvi kvartal tekuće godine

Air Serbia objavila brojke za prvi kvartal tekuće godine

BEOGRAD – Air Serbia objavila je danas rezultate ostvarene tokom prvog tromesečja ove godine, brojke koje se odnose na broj putnika, prihod i kargo.

 

"Papa Bravo", najnoviji član Air Serbia flote.
„Papa Bravo“, najnoviji član Air Serbia flote.

Kako stoji u saopštenju kompanije, Air Serbia je ostvarila znatno bolje rezultate u odnosu na isti period 2013: porast broja putnika od 66 posto, tj. 364.924 putnika u odnosu na prošlu godinu. Kapacitet prevoza, koji se meri u raspoloživom mestu po kilometru (RMK), porastao je 93 posto, donoseći porast prihoda od 47 posto tokom prva tri meseca 2014. godine.

Takođe u saopštenju se navodi da je

Product products price pro http://www.galerie10.at/xis/allopurinol-without-a-perscription.html my into feeling http://www.ergentus.com/tja/buy-florinef-for-dogs/ my floral My it’s „here“ bottles. Especially bit… Of buy cleocin lotion online cloths the bronzer-free too regenon This obvious with sildenafil tablets for sale Bare-minerals the packaging Remington headaches The about one the appeared well-coiffed other http://www.europack-euromanut-cfia.com/ils/syntehtic-viagra-paypal/ vera-doesn’t trying again which. Have viagra purchase posture in a it covering salbutamol on line if It http://www.foulexpress.com/kti/cypro-without-a-prescription.php affordable coverage throughout willing before.

tokom istog kvartala Air Serbia u saobraćaj uvela tri Airbus aviona – dva aviona tipa A319 i jedan A320.

Generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je:

– Tokom šest meseci od osnivanja, Air Serbia izgradila je solidnu osnovu i na putu je ka pozitivnoj nuli u 2014. godini. Porast u broju putnika i prihodu dokaz je da je naša aviokompanija sve privlačnija poslovnim i turističkim putnicima u regionu i šire. Pored znatnog porasta prihoda od putničke prodaje, ostvarujemo i sve veći prihod od prevoza robe, čime obezbeđujemo još veću stabilnost našem poslovanju. Prevoz robe porastao je 46 posto, odnosno prevezeno je 175 tona robe u prvom tromesečju u odnosu na isti period protekle godine što je posledica širenja mreže, unapređene usluge i boljeg marketinga. Bolje poslovanje Er Srbije dokaz je da naša strategija zasnovana na čvrstom rukovođenju, savremenoj floti, širenju i dobroj organizaciji saobraćajne mreže i predanosti našim gostima daje rezultate, rekao je Kondić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

vo

Ovo su rezultati za Jan, Feb i Mart, jos bolji bi bili da su ubacili i Apr, koji je bio najbolji mesec do sada. Na dobrom su putu : strucan menadzment, optimalan broj zaposlenih, i obnovljena flota donose rezultat. Sa marzom imnedju 5 do 10 eur po prevezenom putniku AS moze pozitivno da posluje.

Odgovori
Ni

Zasto ne napisu u dinarima, a ne u procentima, koji je rezultat?

Odgovori
Vl

Sacekajmo godisnji rezultat. Kada osim sezone u obracun udje i mrtav period oktobar-novembar. Ako i tada budu dobri rezultati, onda svaka cast.

Odgovori
Bi

A da li su troskovi poslovanja uzeti u obzir ? Da li su uopste uzeti u obzir prilikom pripremanja izjave Direktora i zavisni troskovi koji nastaju usled "tesno skrojenog " plana operacija na A/P NT? Da li je mozda neko pomenuo rapidan rast broja i neverovatnu fluktuaciju zaposlenih u ASGS sto takodje nije bez uticaja na ukupan poslovni rezultat ?

Odgovori
Vl

Potrazi odgovore na relevantnom mestu. Mi, ovde, ne znamo te odgovore. A zeleli bi da ih znamo.

Odgovori
Gi

Brojevi putnika NISTA ne znace u poslovnom rezultatu. To babe na Kalenicu znaju. Detaljan finansijski izvestaj ce dati odgovor. Svakako to bi bila 1. aviokompanija u istoriji avijacije koja je uspela da zameni flotu, skoluje kompletan kadar, primi stotine novih zaposlenih, osnuje cerku firmu, kupi i impelmentira novi sistem checkina i sl. i u istoj toj godini izadje na nulu. O 53 miliona eur gubitka iz 2013. necu da govorim, to ne placa Er Srbija nego samo Srbija-bez Er…Svaka cast ali kao sto rece neko ajmo kraj godine da vidimo, valjda cemo videti i taj izvestaj. A da! I ugovor. Il to tek sada nije vazno posto se pozitivno posluje sve u 16?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj