BEG airport status
Kuće pored Aerodroma Nikola Tesla i dalje bez legalizacije Placevi kuća predviđeni za izgradnju saobraćajnice / Foto: Nikola Fifić

Kuće pored Aerodroma Nikola Tesla i dalje bez legalizacije

Kuće koje su građani Surčina sagradili tik uz aerodromsku pistu ovog puta preživeće planirano proširenje naše vazdušne luke. Međutim, temelje ovih domova može uzdrmati namena njihovih placeva. Oni su, naime, predviđeni za izgradnju saobraćajnice zbog čega legalizacija objekata ni do danas nije sprovedena, prenose Novosti.

Porodične kuće sagrađene u blizini Aerodroma „Nikola Tesla“ nalaze se u nebezbednoj zoni. Nekoliko stotina domaćinstava nicalo je bez dozvole decenijama. Kako pišu Novosti, mnogi su podneli zahteve za legalizaciju – neki su odbijeni, neki još čekaju, a pitanje opstanka ovih kuća nikako da se reši.

– Kada smo kupili plac aerodromske ograde nije ni bilo. Dva puta smo podnosili zahtev za legalizaciju i još smo na čekanju. Iako nemamo dozvolu uredno dobijamo sve račune. Svesni smo da je naša kuća ugrožena ukoliko dođe do nekog proširenja, ali nadamo se da ćemo dobiti neku nadoknadu ako ovo bude moralo da se ruši. – priča Milutin Ristić, jedan od meštana čija se kuća nalazi pored ograđenog dela, prenose Novosti.

Kako navodi ovaj dnevni list, u Opštini Surčin kažu da je protiv vlasnika kuće u ovoj zaštićenoj zoni pokrenut inspekcijski postupak:

– Pojedine parcele na kojima su sporni objekti se u katastru nepokretnosti vode kao poljoprivredna zemljišta, ali su Detaljno urbanističkim planom aerodroma iz 1988. i generalnim planom Beograda iz 2003. godine predviđene za saobraćajne površine. –

Iako je problem postojanja kuća u ovom delu problem i Opštine Surčin i rukovodstva Aerodorma Nikola Tesla zajednički plan za njegovo rušenje i dalje ne postoji, zaključuje se u Novostima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

st

„…ali nadamo se da ćemo dobiti neku nadoknadu ako ovo bude moralo da se ruši.“ Pa to ima samo u Srbiji, da ne postujes zakon a onda jos ocekujes i na kraju dobijes nadoknadu zato sto si ga krsio! Ludilo beznadja…

Odgovori
dj

Postoje i neki medjunarodni ugovori koje je Srbija potpisala, a u vezi rusenja kuća i radnog prostora pa i kad su nelegalno sazidani.
Postoje i ugovori u vezi toga i sa Svetskom bankom, koja slučajno finansira Srbiju.
E po tim ugovorima kriva je i administracija koja je dozvolila nelegalnu gradnju.
Dakle po tim ugovorima Srbija mora da obešteti vlasnike nelegalno izgradjenih objekata, jer je i ona saučesnik u gradnji tih objekata jer je tolerisala istu.

To

Plac sam kupio JA i imam pravo na OBEŠTEĆENJE,zašto aerodrom nije kupovao sebi zemlju za proširenje!????????????????????????????????????I nisam ga dobio na POKLON NI OD KOGA!PLATIO SAM GA I TO MASNO!!!!

Bo

to im seselj poklonio, pa nek ih seselj isplati!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj