BEG airport status
Raša Ristivojević za „Danas“: Postoje investitori za strateško partnerstvo sa „Nikolom Teslom“ Povećanje konkurentnosti u avio-saobraćaju kao jedan od ciljeva / Foto: Privredna komora Srbije

Raša Ristivojević za „Danas“: Postoje investitori za strateško partnerstvo sa „Nikolom Teslom“

Izvršni direktor Aerodroma Nikola Tesla, Raša Ristivojević, koji je ujedno i na čelu posebne grupacije za vazdušni saobraćaj osnovane početkom leta u Privrednoj komori Beograda (u okviru Udruženja za saobraćaj i telekomunikacije) je u intervjuu za dnevni list „Danas“ govorio o planovima i ciljevima grupacije, kao i zainteresovanosti stranih investitora da ulažu u domaće vazduhoplovstvo.

Na pitanje koliko je Srbija atraktivna za strane avio-kompanije, Ristivojević odgovara da je povoljan prirodno-geografski položaj naše zemlje prednost za razvoj svih vidova saobraćaja, pa samim tim i vazdušnog.

– U ovom trenutku imamo dosta zainteresovanih investitora koji nude svoj kapital i usluge u smislu strateškog partnerstva Aerodromu Nikola Tesla, koji je u poslednjih godinu i po dana napravio najbolji finansijski rezultat od svog osnivanja i samim tim postao vrlo atraktivna lokacija za ulaganje stranim firmama – objasnio je Ristivojević.

On je istako i da je Sporazum o otvorenom nebu jedan od preduslova za stvaranje pozitivne klime i dalji razvoj vazdušnog saobraćaja u Srbiji. Njegov puni doprinos očekuje se u narednom periodu, dolaskom novih kompanija iz oblasti vazduhoplovstva.

Ristivojević je u razgovoru podsetio da je grupacija osnovana kako bi se utvrdilo i poboljšalo stanje u sektoru vazdušnog saobraćaja.

Prema njegovim rečima, cilj su promovisanje i zaštita interesa privrednih subjekata iz oblasti vazdušnog saobraćaja, razmatranje pitanja koja su od interesa za članove grupacije kao i razmatranje predloga i pitanja u vezi sa obezbeđivanjem investicija u oblasti vazduhoplovstva.

– U narednom periodu planiraju se aktivnosti koje bi omogućile povećanje konkurentnosti u vazdušnom saobraćaju, zatim praćenje, razmatranje i unapređenje zakonskih rešenja, koja će se dalje predstaviti nadležnom ministarstvu.

Budućnost je u vazduhoplovstvu u svakom smislu te reči – u primeni naprednijih tehnologija u samim vazduhoplovima i u pratećim sistemima, komunikaciji, bezbednosti, uslugama – istako je Ristivojević.

On je naveo i da je jedan od zadataka novoosnovane podgrupacije da se radi na razvijanju intenzivnije komunikacije između samih članica grupacije.

Najavio je i saradnju sa drugim grupacijama u okviru Udruženja za saobraćaj i telekomunikacije, kao i sa državnim institucijama nadležnim za vazdušni saobraćaj, ističući da je posebna saradnja definisana u samoj Privrednoj komori Beograda i Srbije, gde postoji odlična međusobna komunikacija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj