BEG airport status
Er Srbija uvodi Euro Sky Pass za putnike na dugim linijama Prvi korisnici nove usluge biće putnici iz Australije

Er Srbija uvodi Euro Sky Pass za putnike na dugim linijama

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvela je novi program cena letova na dugim linijama u biznis i ekonomskoj klasi – “Euro Sky Pass”. Ova usluga će putnicima koji sleću u Srbiju omogućiti veću fleksibilnost i slobodu da putuju dalje ka 37 destinacija u evropskoj mreži linija Er Srbije.

Propusnica je osmišljena za goste koji putuju do Srbije preko kod-šer partnera Er Srbije na dugolinijskim deonicama iz Australije, Kanade i SAD – kao što su kod-šer letovi sa Etihad ervejzom (Etihad Airways) iz Sidneja ili Melburna ka Srbiji preko Abu Dabija.

Da bi koristili ovu uslugu gosti mogu da unapred kupe karte za naredne letove u obliku kupona koje će zameniti za putovanja iz Beograda ka destinacijama u Evropi ka kojima Er Srbija leti direktno. Ovaj proizvod će u početku biti dostupan gostima koji putuju iz Australije, ali će se postupno uvesti za kanadsko i američko tržište.

Cene karata će se određivati na osnovu geografskih zona. U Zonu 1 će spadati regionalni letovi Er Srbije u blizini Beograda, u Zonu 2 će spadati letovi Er Srbije van regiona koji se nalaze na manje od dva sata leta, a u Zonu 3 spadaju letovi koji traju duže od dva sata.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, je ovim povodom izjavio:

– Naša istraživanja pokazuju da su, uopšteno govoreći, gosti koji putuju u Evropu sa dalekih destinacija, kao što su Australija, Kanada i SAD, primorani na presedanja širom Evrope. Euro Sky Pass će učiniti da ova putovanja budu pogodna i ekonomična za putnike, naročito kada su na odmoru ili kada odluku o tome gde će da putuju donose u poslednjem trenutku. Euro Sky Pass će takođe doprineti razvoju dolaznog turizma u Srbiji jer će podstaći turiste da koriste Aerodrom Nikola Tesla u Beogradu kao važnu tačku za svoj odmor. Što je još značajnije, fleksibilni uslovi će im omogućiti da istraže druge delove Evrope. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj