BEG airport status
Wizz Air: Visina taksi direktno utiče na dobrobit putnika Wizz Air reaguje na izveštaj Aerodromskog saveta Evrope

Wizz Air: Visina taksi direktno utiče na dobrobit putnika

Low-cost kompanija Viz er (Wizz Air) objavila je saopštenje svog generalnog direktora, Jožefa Varadija, povodom nedavnog izveštaja Aerodromskog saveta Evrope (ACI) u vezi sa aerodromskim nadoknadama.

Viz er se protivi tvrdnji ACI da umanjenje obaveznih ili proizvoljnih nadoknada neće direktno uticati na dobrobit putnika ove kompanije.

Oni navode da uspešna avio-kompanija u 21. veku upravlja sopstvenim operativnim troškovima tako da može da ponudi najniže moguće tarife svojim putnicima. Rečeno je i da aerodromski operateri moraju da razmišljaju dugoročno:

– Niže aerodromske nadoknade podstiču i niže tarife i pokreću razvoj mreže linija i podstiču više putovanja. Kao rezultat toga sve više putnika prolazi kroz aerodrom i na taj način svi dobijaju – aerodromski operater, aerodromski snabdevači, lokalna turistička privreda i lokalni biznis. Za Viz er niži troškovi znače više mogućnosti, što je naš osnovni ekonomski princip. –

Kako je istaknuto, ACI je ranije ove godine objavio rezultate sopstvenog istraživanja koji pokazuju vezu između razvoja aerodroma i lokalnog ekonomskog rasta, prvenstveno kroz otvaranje novih radnih mesta. Navedeno je da svakih hiljadu putnika koji prođu kroz aerodrom direktno otvaraju jedno radno mesto u lokalnoj zajednici.

– Ako u obzir uzmemo ovaj navod iz studije ACI, možemo reći da svake godine evropski aerodromi i svi prateći poslovi direktno podržavaju skoro 12,4 miliona radnih mesta i doprinose sa 675 milijardi evra ukupnom nacionalnom dohotku, što predstavlja 4,1% evropske privrede. A mogli bismo razmatrati ne samo direktne poslove na aerodromima, već i sva indirektna radna mesta. Više posetilaca znači i više potrošenog novca na hotele, restorane, najam automobila, pozorišta, turističke atrakcije i, naravno, na sve kompanije koje su njihovi snabdevači. Ekonomski rast podstiče veću povezanost i obrnuto. To je začarani krug u kome obe strane zavise jedna od druge i pomažu jedna drugu. – piše u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj