BEG airport status
Hogan o partnerstvu Etihad ervejza i Alitalije: Imamo jasnu viziju poslovnog uspeha Alitalija će biti povezana sa čvorištem Etihad ervejza u Abu Dabiju / Foto: Il Foglio

Hogan o partnerstvu Etihad ervejza i Alitalije: Imamo jasnu viziju poslovnog uspeha

Na IFSWF forumu koji se održava u Milanu, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, a ujedno i potpredsednik Upravnog odbora Alitalije, Džejms Hogan, govorio je o partnerstvu ovih kompanija, rečeno je u Etihadu.

Rečeno je i da će se Alitalija povezati sa čvorištem Etihad ervejza u Abu Dabiju, čime će joj biti omogućen pristup destinacijama širom Azije, u Australiji i Africi – destinacijama koje italijanski avio-prevoznik nije pokrivao.

– Predsednik Upravnog odbora Alitalije, Luka Kordero di Montecemolo, ima jasnu viziju poslovnog uspeha Alitalije, koju u potpunosti delimo. Zajedno radimo na tome da avio-kompaniju ponovo vratimo među značajne svetske brendove, mesto koje joj s pravom pripada.

Da bi se Alitalija održala i napredovala, mora da postoji nemilosrdna usredsređenost na troškove i na efikasnost, kao i na posvećenost u ostvarenju kvaliteta, inovacija i vrednosti za uloženi novac –  naveo je Hogan.

On je ovom prilikom podsetio da je „prošle godine Alitalija bila na ivici kolapsa.“

– Investirali smo 560 miliona evra u okviru ukupnog iznosa od 1,76 milijardi evra, koji je uložen u restrukturiranje Alitalije.

Danas smo vlasnici najvećeg pojedinačnog udela u vlasništvu nad Alitalijom, koji iznosi 49 procenata. Partnerstvo pruža mogućnost smanjenja rizika, većih dobitaka i bržih ishoda od samostalnog rada – objasnio je Hogan.

Prema njegovim rečima, Etihad ervejz i Alitalija imaju komplementarne mreže linija (zajedno lete ka 200 destinacija).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj