BEG airport status
Poništena odluka o prodaji Aviogenexovog aviona YU-ANP Čeka se nova odluka suda

Poništena odluka o prodaji Aviogenexovog aviona YU-ANP

Privredni sud u Beogradu ukinuo je zaključak izvršioca na osnovu kog je avion Aviogenexa YU-ANP prodat na aukciji, navodi se na zvaničnoj Facebook stranici Aviogenexa.

– Privredni sud u Beogradu doneo je rešenje da se usvaja prigovor izvršnog dužnika (Aviogenex) od 07. aprila 2015. godine i ukida se rešenje ION 5/15 Privrednog suda od 25. marta 2015. godine po kome je odbijena prvobitna žalba dužnika. Ukida se i zaključak izvršioca Ivana Mladenovića od 3. novembra 2014. godine kojim se određuje sprovođenje izvršenja na vazduhoplovu, to jest po kome se kasnije avion YU-ANP popisuje i daje na prodaju putem aukcije radi namirenja duga prema AP N.T. – piše na njihovoj stranici.

Naveden je i poslednji deo rešenja:

– U daljem toku postupka sud će na osnovu celokupnog utvrdjenog činjeničnog stanja odlučiti o zahtevu izvršnog dužnika za otklanjanje nepravilnosti i za svoju odluku će dati jasne i potpune razloge. –

Kako Tango Six saznaje, zastupnik Aviogenexa se na sudu pozvao na Zakon o obligacionim odnosima koji zabranjuje prodaju osnovnih sredstava za rad, u ovom slučaju aviona YU-ANP. Iako je suprotna strana tvrdila da avion bez AOC-a ne može da se definiše kao osnovno sredstvo za rad, presuđeno je u korist nekadašnjih radnika ove kompanije.

Bivši radnici Aviogenexa, koji su se inače protivili odluci da se avion proda, smatraju da bi avion YU-ANP mogao da postane deo flote Er Srbije (Air Serbia) u okviru Avioleta. Na taj način bi se, kažu, isplatio dug. Kako Tango Six saznaje, rešenje vide i u tome da piloti i tehnički radnici dobiju radna mesta u srpskoj avio-kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Konacno jedna dobra vest,Aviogenex nije zasluzio da ode bez traga,ako vec mora,neka ponesu avion u miraz Air Serbia-i,i tamo rade u njihovom Avioletu.Ionako bi ih bilo 20-ak,a avion ipak vredi,jer je ulozeno milion dolara u njega i to drzavnih para.

Odgovori
М

Авиогенекс би требао да постане Државна чартер компанија, и да се државни авиони који су остали од ЈАТ-а прикључе Авиоенексу.
То би било добро и због конкурнсцијс ско би је било…

Ал какав смо народ, само укидамо компаније са традицијом, или дајемо на тацну странцима..

Odgovori
mr

bravo!

Ca

Pa samo brend AVIOGENEX, vredi vise od svega,alo kome to objasniti.
Nas premijer od Air serbie,i zelezare ne vidi nista drugo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj