BEG airport status
Red Bull Air Race u Budimpešti: Ubedljiva pobeda Arča Uspešno završena četvrta trka sezone. Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race u Budimpešti: Ubedljiva pobeda Arča

Austrijanac Hanes Arč pobednik je četvrte trke Red Bull Air Race takmičenja. Time je sebi obezbedio drugo mesto u generalnom plasmanu. Sa ukupno osvojenih 29 poena, Arč se nalazi odmah iza Pola Bonoma.

Arč je na kvalifikacijama bio treći, ali ga je u prve dve eliminacione trke u Budimpešti bilo nemoguće zaustaviti. Svoj maksimum dao je i u Final Fouru protiv Bonoma, Sonke i Meklauda.

Uprkos vrućini, Arč je uspeo da ponovi uspeh iz 2008. godine kada je u Budimpešti osvojio svoju prvu titulu u karijeri.

– Nije moglo da ispadne bolje. Nije važno kako je bilo na kvalifikacijama i treningu. Ključ uspeha je da sve bude na svom mestu u pravom trenutku. Verovao sam da to mogu da učinim. – kaže Arč.

Bonomu je prvo mesto izmaklo za svega 0.207 sekundi – stazu je prešao za 59.350 sekundi. Brži je bio Arč, dok je treće mesto osvojio Čeh Martin Sonka.

22093_1103956786285608_9058507114410152642_n
Posle Mađarske Red Bull Air Race takmičenje seli se u Veliku Britaniju. Foto: Dragan Trifunović

Australijanac Met Hol, koji je na kvalifikacijama i treninzima bio najbolji, zauzeo je peto mesto. Koncentraciju je izgubio u drugom eliminacionom kruga. Sonka je bio bolji i umeto Arča ušao u Final Four. Iako se u završnici našao na četvrtom mestu, Sonka je uspeo da razvije brzinu od 370 km/h, što je najveća brzina zabeležena na ovogodišnjoj trci u Budimpešti.

Šampion iz 2003. godine, Mađar Petar Besenji, zauzeo je sedmo mesto.

Rezultati trke u Budimpešti: Hanes Arč, Pol Bonom, Martin Sonka, Pit Meklaud, Met Hol, Petar Besenji, Matias Dolderer, Nigel Lamb, Jošihajd Muroja, Kirbi Čemblis, Majkl Goulian, Fransoa le Vot, Huan Velarde, Nikolas Ajvanof.

Generalni plasman: Bonom 34 poena, Arč 29, Hol 29, Sonka 16, Meklaud 14, Lamb 13, Dolderer 13, Goulian 8, Ajvanof 6, Muroja 4, Besenji 2, Čembliš 2, Velarde 0, Le Vot 0.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj