BEG airport status
Nagrada čitalaca časopisa „TTG“ – Etihad ervejz najbolji u kategoriji Biznis klase Etihadova biznis klasa / Foto: Etihad Airways

Nagrada čitalaca časopisa „TTG“ – Etihad ervejz najbolji u kategoriji Biznis klase

Etihad ervejz (Etihad Airways) osvojio je nagradu za najbolju avio-kompaniju u kategoriji Biznis klase (Best Airline – Business Class) na 26. godišnjoj nagradi TTG za 2015. godinu, saopšteno je iz ove avio-kompanije.

Nagrada, za koju glasaju čitaoci časopisa TTG Azija, TTG Kina, TTG Indija, TTG MICE, TTG-BT MICE Kina, TTG Asocijacije i TTG Azija luksuz, uručena je ovom avio-prevozniku tokom prošle nedelje na ceremoniji u Bangkoku.

– Nagrada „Best Airline – Business Class“ je veoma značajno priznanje za Etihad ervejz naročito zbog toga što je konkurentsko okruženje u ovom regionu veoma snažno – izjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

TTG dodeljuje nagrade u oblasti turizma u azijsko-pacifičkom regionu od 1989. godine, objasnili su u Etihdau i dodali da se priznanje za najbolju avio-kompaniju u oblasti Biznis klase određuje na osnovu nekoliko kriterijuma: pružanja najboljeg proizvoda i usluge, reda letenja i mreža linija; ljubaznosti agenata u pogledu rezervacija, potvrda i provizije; profesionalizma prodajnog i marketing tima avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

ne

vec par godina letim Etihad bissnis klasom , sve je ok sve je na nivou , jedino nema lezanja, avioni koji lete na relaciji Abu Dhabi -Beograd, su bez te opcije, na zalost ER Srbija ima losa sedista u biznisu, neudobna, bez ekrana na sedisrtu ispred, bez mogucnosti da se nameste kako dolikuje biznisu a naplacju isto kao Etihad, nadam se da ce odgovorni da povedu racuna o tome da se i te kako zaradjuje na biznis klasi i da treba da to shvate kao obavezu, nemogu da nude sedista i prdostor nesto bolji od ekonomske po ceni kao da ste biznisu Etihada. inace hrana je u biznis ER Srbije sjajna, usluga izuzetna. Medjutim mali broj sedista u biznisu i to losa ne doprinosi imidju firme kao sto Er Srbija zeli i mi svi koji je podrzavamo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj