BEG airport status
Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša Posle Maldiviana u martu u Niš sleteli i Er Sejšeli / Foto: twinotterspotter.blogspot.com

Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša

Na niški aerodrom je u ponedeljak sleteo i u utorak odleteo avion Twin Otter DHC6-400, koji je krenuo u isporuku za kompaniju Er Sejšeli (Air Seychelles), prenosi blog Fly From Niš.

Kako se navodi,  njegov put traje već nekoliko dana od Kanade preko Islanda i Švedske sve do Niša i dalje prema Africi do Sejšela.

Isporuku ovog aviona obavlja kanadska kompanija World Wide Ferry , koja nekoliko godina unazad koristi niški aerodrom „Konstantin Veliki“ kao usputnu stanicu ka svom putu za Maldive ili u ovom slučaju Sejšele kao konačnom odredištu.

Er Sejšeli Twin Ottera koriste u domaćem saobraćaju za prevoz do 16 putnika. Avio-kompanija trenutno poseduje tri ovake letilice, a ova će biti četvrta u floti.

Poslednja isporuka ovog aviona, gde je aerodrom Niš bio jedna od usputnih stanica, bila je marta meseca ove godine kada su sletela dva aviona Maldiviana (Maldivian) u razmaku od nedelju dana, prenosi blog Fly From Niš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

LS

MSN:927
Reg. Mark: S7-DNS
Operator: Air Seychelles
Delivery date: 08-Oct-2015
Previous identities: C-GVOT
Remark: „Isle of Denis“

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj