BEG airport status
„Sonaca“ otvara novu fabriku – delovi Erbasovih aviona biće proizvođeni u Rumuniji Investicija bi mogla da vredi više od 20 miliona evra / Foto: Sonaca

„Sonaca“ otvara novu fabriku – delovi Erbasovih aviona biće proizvođeni u Rumuniji

Belgijska kompanija „Sonaca“ – deo grupe partnerskih kompanija „Sonaca Aerospace Transilvania“, kupila je zemljište od 20.000 kvadratnih metara u Turdi na severozapadu Rumunije kako bi izgradila fabriku za proizvodnju delova krila Erbasovih (Airbus) aviona, prenosi portal „Romania-Insider“.

Za potrebe projekta, kompanija je zatražila državnu pomoć, a kako se navodi, prvo će biti izgrađeno 8.000 kvadratnih metara kompleksa koji će se kasnije proširiti na 12.000 m2.

Ovakve navode su potvrdili u kompaniji „Sonaca“, ali nisu hteli da govore o detaljima projekta.

Za sada je poznato da će investicije ove belgijske kompanije do 2019. godine vredeti 84 miliona evra, da će deo od 56 miliona evra biti uložen u njihovu fabriku u Belgiji i da bi na izgradnju fabrike u Rumuniji moglo da se potroši i više od 20 miliona evra.

„Sonaca“ će se na ovaj način pridružiti razvijenoj vazduhoplovnoj industriji u Rumuniji koju čine „Aerostar“, „Aviane“, „Eurocopter“, „Premium Aerotec & Romaero“.

Grupa partnerskih kompanija, „Sonaca Aerospace Transilvania“, osnovana je ove godine, a zemljište za izgradnju buduće fabrike kupila je od češke firme „CTP Invest“, piše „Romania-Insider“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ba

A šeik sa svojom fabrikom delova za Boieng i Airbus, samo što nije i tako dve godine…dok se ne zaboravi. Kao i Mubadala i Al dahra i sve što je balkanski Kim Džong Un gromoglasno najavio.
Srećom po Rumune, ne druže se sa šeicima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj