BEG airport status
ICAO: Emirati imaju najbezbednije civilno vazduhoplovstvo na svetu ICAO dao Emiratima najvišu ocenu u istoriji

ICAO: Emirati imaju najbezbednije civilno vazduhoplovstvo na svetu

Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE) ocenjeni su kao najbezbedniji kada je reč o civilnom vazduhoplovstvu. Krovno vazduhoplovno telo Ujedinjenih Nacija – Međunarodna organizacija za vazduhoplovni saobraćaj (International Civil Aviation Organisation – ICAO) njihove dosadašnje rezultate ocenila kao najbolje u dosadašnjoj istoriji.

Mereći bezbednost, procedure i opremu, ICAO je ocenio da UAE ispunjavaju 98,86% zadatih kriterijuma što ih čini najbližima u ispunjavanju propisanih međunarodnih standarda. Ovo je najviša ocena koju je ICAO ikada dala. Na drugom mestu našla se Južna Koreja, dok je Singapur treći.

Ova informacija dolazi posle niza pohvala na račun regulatornog tela ove zemlje – General Civil Aviation Authority – GCAA.

Šeik Ahmed bin Said Al Maktoum, direktor GCAA-a, predsednik i izvršni direktor Emirates Airlines grupe (Emirates Airlines Group) veruje da su ovakve ocene došle kao rezultat višegodišnjeg rada i ulaganja u bezbednost čime je UAE postala ključni igrač u svetskoj avio-industriji.

Uspeh je prokomentarisao i predsednik Upravnog odbora GCAA, Seif Muhamed Al Suvajdi:

– Godinama smo radili na približavanju međunarodnim regulativama gradeći savremena postrojenja, koristeći nove tehnologije, zapošljavanjem profesionalnog kadra. –

Kako prenosi portal Gulf News Aviation, Vlada UAE je uložila milijarde dolara u avio-industriju. Vlada Dubaija je, primera radi, za izgradnju novog međunarodnog aerodroma Al Maktum izdvojila 32 milijarde dolara, dok Abu Dabi trenutno ulaže 2,9 milijardi za proširenje svog aerodroma koji bi po završetku radova i otvaranju 2017. godine mogao da primi 40 miliona putnika godišnje.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj