BEG airport status
Predstavljena kabina novog Swissovog Boeing 777-300ER Svim putnicima omogućen pristup bežičnom Internetu. Foto: Swiss International Air Lines

Predstavljena kabina novog Swissovog Boeing 777-300ER

Kompanija Svis (Swiss International Air Lines) najavila je da će prvi od devet novih Boeinga 777-300ER postati deo njene flote sledećeg januara.

U njemu će biti mesta za 340 putnika, a kako u ovoj kompaniji najavljuju, kabine će biti opremljene najnovijom tehnologijom uključujući i bežični Internet.

Novi avion kojim kompanija obećava veću udobnost na svojim putovanjima koristiće se u početku tokom letnjih meseci za rute iz Azije, Južne Amerike i  SAD.

swiss_b777_anistills_fc_06_260515
Prvom klasom moći će da leti osmoro ljudi. Foto: Swiss
swiss_b777_anistills_fc_04_260515 (1)
Ekran od 32 inča za putnike u prvoj klasi. Foto: Swiss

Predviđena je i mogućnost da se sedišta u prvoj klasi transformišu u ležajeve, ali i da se putnicima omogući potpuna privatnost.

swiss_b777_anistills_bc_10_260515
Touchscreen za svakog putnika u biznis klasi. Foto: Swiss

Putnici u biznis klasi trebalo bi da uživaju veći konfor u odnosu na dosadašnje Swissove avione jer će sedišta moći individualno da se regulišu, a na raspolaganju će im biti i najnovija tehnologije za multimedijalni sadržaj.

swiss_b777_anistills_bc_14_260515
Sva sedišta u biznis klasi moći će da se transformišu u ležajeve duge oko 2 metra. Foto: Swiss

Putnici u biznis klasi biće u mogunosti da koriste i bar sa hranom i pićem. Za ovu klasu predviđeno je 62 sedišta.

swiss_b777_anistills_ec_16_260515
Veći prostor između sedišta predviđen je i za 270 putnika u ekonomskoj klasi. Foto: Swiss

Unutrašnjost prvog od devet Swissovih Boeinga 777-300 ER možete pogledati i u videu:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj