BEG airport status
Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga –  više torbi i manje naknade Pogodnosti zavise od "tarife po izboru", linije i statusa članstva u programu lojalnosti "Etihad Guest" / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga – više torbi i manje naknade

Etihad ervejz (Etihad Airways) uvodi novine u svoju politiku dozvoljenog prtljaga, čime će se na pojedinim linijama putnicama omogućiti unošenje većeg prtljaga nego do sada. Takođe, naknade za dodatni prtljag će biti umanjene kod većine tarifa.

Pravo na jednu, dve ili tri torbe, zavisiće od „tarife po izboru“, linije i statusa članstva u programu lojalnosti „Etihad Guest“.

Na nekim linijama će se dodatni trošak predaje dodatne torbe težine do 23kg smanjiti za čak 90 %, uz mogućnost dodatnog umanjenja za 30 % ako se za dodatni prtljag plati unapred direktno kod Etihad ervejza do 24 sata pre leta.

Osim toga, dozvoljeni prtljag Ekonomskim „Value“ i „Freedom“ klasama na određenim linijama je sa 30kg povećan na dva komada prtljaga do 23 kg (ukupno do 46kg dozvoljenog prtljaga).

U premijum kabinama na određenim linijama, dozvoljeni prtljag je uvećan sa 40/50kg na dva komada od 32kg.

„Gold“ i „Platinum“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti dobijaju dodatni komad prtljaga do 32kg na svim linijama gde važi koncept po komadu, u odnosu na dodatnih 15kg i 20kg, koliko su ranije dobijali.

Na tržištima na kojima če važiti koncept zasnovan na komadu prtljaga, „Silver“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti sada imaju minimum od dva komada od 23kg.

– U skladu sa najboljom praksom u avio-industriji, prelazimo na transparentan koncept prijema prtljaga. Naš novi program „tarifa po izboru“ je jednostavniji način da putnici razumeju šta je to za šta plaćaju, pružajući jasnije cene i fleksibilnost koja u najvećoj meri odgovara njihovim planovima za putovanja. Isto važi i za njihove potrebe u pogledu prtljaga – izjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj