BEG airport status
Etihad ervejz i partneri uveli novine u internu finansijsku politiku – prikupili 500 miliona dolara Etihad ervejz i partneri prvi put prikupljali finansijska sredstva zajedno / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz i partneri uveli novine u internu finansijsku politiku – prikupili 500 miliona dolara

Etihad ervejz, njegovo predstavništvo za pružanje aerodromskih usluga i pet partnerskih avio-kompanija, u kojima zalivski prevoznik ima udeo u vlasništvu, zaključili su novu „transakciju za finansiranje“, prikupivši 500 miliona dolara na međunarodnom tržištu, saopšteno je iz Etihada.

Kompanije Etihad ervejz, Etihad aerodromske usluge (Etihad Airport Services), Erberlin, Er Srbija, Er Sejšeli, Alitalija i Džet ervejz su na sastancima u Abu Dabiju, Dubaiju i Londonu dogovorili zajedničku koordinaciju mreža linija i inicijative za razvoj prihoda, uz zajedničke projekte u nabavci i poslovnu sinergiju među svim kompanijama.

Etihad ervejz i partneri su na ovaj način prvi put prikupljali sredstva zajedno. Do sada, Etihad ervejz je prikupio više od 11 milijardi dolara od više od 80 finansijskih institucija (za finansiranje svoje strategije razvoja).

Sredstva od ove „transakcije“ će se u najvećoj meri koristiti za kapitalna ulaganja i investicije u flotu, kao i za refinansiranje kredita, u zavisnosti od pojedinačnih potreba avio-kompanija.

Prikupljena sredstava će se među partnerima deliti na sledeći način:

– 20 % sredstava će pripasti kompanijama Etihad ervejz, Etihad aerodromske usluge, Erberlin i Alitalija

– 16 % će pripasti Džet ervejzu

– ostatak sredstava avio-kompanijama Er Srbija i Er Sejšeli.

U saopštenju se navodi da su partneri već bili u prilici da zajednički nabavljaju letelice ili zajedno snose troškove obuke. Komercijalno prikupljanje sredstava se, prema njihovim rečima, ni po čemu ne razlikuje od toga i predstavlja naredni logični korak.

– Uspeh ove transakcije predstavlja značajnu podršku zajedničkoj viziji i strategijama ovih kompanija od strane globalne finansijske zajednice. Ključni element naše strategije sticanja udela u vlasništvu je stvaranje celine koja je veća od pukog zbira njenih delova, grupacije koja može da zajedno radi na unapređenju prihoda, smanjenju troškova i otkrivanju uzbudljivih novih poslovnih sinergija – izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan.

Sredstva su prikupljena preko posebno formiranog predstavništva „EA partners IBV“. Kompanije „Goldman Sachs International“, „ADS Securities“ i „Anoa Capital“ zajedno upravljaju prikupljanjem sredstava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ug

Znaci Air Serbia deli 4%, tj dobija 2%?

Odgovori
gu

Da,i onda joj sleduje 10 mil. dolara

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj