BEG airport status
Predsednik Etihad ervejza odgovorio na optužbe američkih avio-prevoznika

Predsednik Etihad ervejza odgovorio na optužbe američkih avio-prevoznika

BEOGRAD – Predsednik i generalni direktor Etihad ervejza, Džejms Hogan, prvi put se obratio javnosti nakon pokretanja kampanje tri američka avio-prevoznika protiv ove i drugih zalivskih kompanija. Hogan je jasno stavio do znanja da smatra da je Otvoreno nebo formula za uspeh, a upozorio je i na radnje koje bi putnicima mogle da ograniče izbor među konkurentima.

 
 
Airbus_A330-202,_Etihad_Airways_JP5752534
 
 
Obraćajući se prisutnima na 14. Godišnjem samitu avijacije, koji je organizovala Fondacija Privredne komore Sjedinjenih Država u Vašingtonu, Džejms Hogan je izjavio da je Otvoreno nebo do sada bilo „formula uspeha, od koje ogromne koristi imaju i putnici i avio-prevoznici u SAD, UAE i širom sveta„, saopštili su iz Etihada. Ovom prilikom, on je pozvao na razboritu debatu zasnovanu na činjenicama, ali i upozorio na radnje kojima bi se milionima putnika iz SAD-a i drugih delova sveta ograničio izbor među konkurentima na tržištima koja su avio-kompanije iz SAD-a odlučile da ne pokrivaju.
 
Govoreći o razvoju avio-kompanije Etihad ervejz i o njenoj konkurentskoj strategiji, Hogan je naglasio činjenicu da je ovaj prevoznik jedan od najnovijih u svetu, te da su na svakom tržištu morali da se suoče da postojećom konkurencijom.
 
– Da bismo se upustili u borbu sa njima, morali smo da uložimo veći napor i da radimo pametnije. To se zove konkurencija. Pomogao nam je naš geografski položaj. Zaliv se nalazi na raskrsnici savremenih puteva trgovine i putničkih pravaca.
 
Odgovarajući na optužbe američkih avio-prevoznika o finansiranju, predsednik Etihad ervejza je otkrio da se iza „tajne“ brzog rasta ove kompanije krije isključivo odlična usluga, a naglasio je i da je Etihad mnogo transparentniji u vezi sa svojim poslovanjem, u odnosu na druge.
 
– Verujemo da je Etihad ervejz bio usredsređeniji na dostizanje i ostvarivanje održive profitabilnosti nego bilo koja druga nacionalna avio-kompanija u istoriji. Kažem ‘verujemo’. jer je iznenađujuće koliko je teško pronaći finansijske podatke o prvoj ili prve dve decenije rada nacionalnih avio-kompanija u svetu. Redovno nas kritikuju zbog našeg takozvanog nedostatka transparentnosti, ali vidimo da ima veoma malo nacionalnih avio-kompanija koje su bile tako otvorene u početnim fazama razvoja kao što smo to mi.
 
 
c3fc3bcc3e27060c710f6a7067009e9d
 
 
Džejms Hogan je još naveo da se, kao nacionalni avio-prevoznik u vlasništvu svoje države, Etihad ervejz ne razlikuje od mnogih avio-prevoznika širom sveta. On je istakao da je ovaj avio-prevoznik uvek jasno isticao da je dobio osnivački kapital i kredite od vlasnika, što je upotpunjeno kreditima u vrednosti od 10,5 milijardi američkih dolara od međunarodnih finansijskih institucija.
 
– Naš vlasnik veruje u naš poslovni plan. Povećavao je svoju posvećenost u onoj meri u kojoj smo se mi razvijali – investirao je u naš uspeh. Ključna reč je povraćaj.
 
Naglašavajući postojanje prijateljstva sa Sjedinjenim Američkim Državama, Hogan je naveo da je Etihad značajan klijent mnogih američkih kompanija, kao i da sarađuju sa strateškim partnerima u toj državi. On je naveo da je njegova kompanija u toku 2014. godine predala 180.000 putnika mrežama američkih avio-prevoznika i 50.000 putnika u prva dva meseca 2015. godine.
 
-Naša posvećenost američkoj ekonomiji održava više od 200.000 radnih mesta. – rekao je predsednik Etihad Ervejza.
 
Na kraju svog govora, Džejms Hogan je izjavio da Otvoreno nebo znači mogućnost izbora, a da američki avio-prevoznici retko nude alternative, te da nijedan od njih ne leti za Abu Dabi, a da retko koji posluje na Indijskom potkontinentu, u jugoistočnoj Aziji, ili u širem pojasu Bliskog istoka.
 
– Nemamo potrebu da se izvinjavamo zbog toga što nudimo nov konkurentni izbor putnicima u avio-saobraćaju. Nadamo se da ćemo nastaviti da to činimo širom sveta. – zaključio je Hogan.
 
Podsećamo, „Open skies drama“, kako su ovu situaciju nazvali svetski mediji, započeta je lobiranjem nekolicine američkih avio-prevoznika kod vlade Sjedinjenih Američkih Država da ograniče poteze bliskoistočnih avio-prevoznika za proširenje ruta širom sveta. Kako je išao tok ove debate, možete pročitati ovde, a o optužbama koje su upućene Katar ervejzu ovde.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Davor na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Nakon one sramote sa Kinezima, mislim da će cena Rafala značajno pasti, jer je do sada bio nerealno skup.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj