BEG airport status
Aerodrom Niš: Wizz ima „ideju“ da bazira jedan avion kod nas Nezvanična razmatranja o konkretnijoj budućnosti Wizza u Nišu

Aerodrom Niš: Wizz ima „ideju“ da bazira jedan avion kod nas

Jedan avion low-cost kompanije Viz er (Wizz Air) mogao  bi stalno da bude u Nišu, što bi značajno povećalo broj letova iz ovog grada, rekao je direktor Aerodroma Konstantin Veliki Vladica Đurđanović gostujući u emisiji Niške telvezije, prenosi portal Južne vesti.

Đurđanović je, kako navodi ovaj portal, preneo ideje mađarske avio-kompanije da Niš ubuduće bude jedna od njenih baza. Ipak, on kaže da bi za to trebalo pre svega obezbediti uslove, ali naglašava da bi takva saradnja sa Viz erom značajno obogatila red letenja sa niškog Aerodroma.

– Da bi povećali broj letova, potrebna je neka predispozicija što se tiče izgradnje hangara, smeštaja njihovih mehaničara, smeštaja aviona. Kad se smesti jedan avion Viz era na naš aerodrom, to podrazumeva svakog dana najmanje 3 do 4 leta puta 7 dana, to je negde od 25 do 28 leta nedeljno. – rekao je Vladica Đurđanović.

On, međutim, nije precizirao da li bi Grad Niš mogao da pomogne u stvaranju uslova za dolazak aviona ove kompanije, ali je rekao da je i do sada puno urađeno na modernizaciji Aerodroma, kao i da je mađarska avio-kompanija otvorila svoj šalter u niškoj vazdušnoj luci, prenose Južne vesti.

– Proširili smo odlazni gejt takozvanim tunelom, zatim postavili novo osvetljenje, uveli smo novi audio-sistem da se poruke koje se prenose putnicima bolje čuju. Uradili smo rampe za ograničavanje parkiranja kamiona, da nam ne bi smetali pri dolasku putnika, kupili smo nove stolice, ugradili smo novi video-sistem, kupili i zamenili kompletan kompjuterski sistem. Instaliran je novi Viz erov program za prodaju karata. – kaže Đurđanović.

Prvi letovi ove kompanije sa niškog Aerodorma počinju 25. juna i to do Malmea, dok će 29. juna poleteti ka Bazelu. Do ovih evropskih gradova putnici će iz Niša moći da lete i u zimskom periodu.

Nova oprema na niškom aerodromu

Uz podršku Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) na niškom aerodromu Konstantin Veliki će tokom leta biti postavljen ILS sistem vredan milion evra.

Gradonačelnik Niša Zoran Perišić je izjavio da je zajednički plan grada i Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da pruga koja prolazi pored niškog aerodroma bude izmeštena, što bi omogućilo produžetak piste i sletanje najvećih aviona.

U planu je, kako je istakao Perišić, i izgradnja novog tornja čija će lokacija biti određena Planom detallne regulacije Aerodroma Niš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pe

MMX-INI: 175 pax
INI-MMX: 74 pax

6 meseci nije bilo dovoljno da se napuni pola aviona na prvom odlaznom letu, fenomenalno…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj