BEG airport status
LOT obnavlja letove Varšava-Beograd Od januara 2016. letovi Varšava-Beograd četiri puta nedeljno / Foto: LOT

LOT obnavlja letove Varšava-Beograd

Posle šestomesečne pauze, koja je nastupila 1. jula zbog odluke Evropske unije u skladu sa antimonopolskim propisima, poljski LOT će, počev od 2. januara 2016. godine, obnoviti letove za Beograd, rečeno je u ovoj kompaniji.

– Do kraja zimskog reda letenja – 29. mart 2016. godine, LOT će saobraćati redovno na liniji Varšava-Beograd četiri leta nedeljno: ponedeljkom, utorkom, petkom i subotom.

Polasci iz Beograda za Varšavu su ponedeljkom i petkom u 14 časova, a utorkom i subotom u 16:30 – kažu u kompaniji LOT.

Na osnovu kod-šer sporazuma sa srpskim nacionalnim avio-prevoznikom, putnici će tri puta nedeljno moći da lete Er Srbijom (Air Serbia) na istoj liniji.

Kako je objašnjeno u poljskoj kompaniji, njihova dosadašnja saradnja sa srpskim prevoznikom omogućila je veze za određene destinacije za koje ranije putnici iz Beograda nisu imali vezu u jednom danu. To su: Riga, Talin, Sankt Peterburg, Madrid, Odesa, Minsk.

Tokom zime LOT će nastaviti saradnju sa Er Srbijom i na postojeće će dodati nove kod-šer letove, rečeno je u ovoj kompaniji.

Od narednog letnjeg reda letenja – posle 29. marta 2016. godine, poljski prevoznik će obavljati svakodnevne letove između Beograda i Varšave.

– Ovaj red letenja obezbeđuje tranzitnim putnicima vezu za Severnu Ameriku (Toronto, Njujork ,Čikago) kao i za veliki broj gradova Evrope – navode u LOT-u.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Og

Eto lepe i jeftine veze ka Americi.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj