BEG airport status
Poziv za stručnu praksu na Aerodromu Nikola Tesla Traži se 65 ljudi različitih obrazovnih profila

Poziv za stručnu praksu na Aerodromu Nikola Tesla

Aerodrom „Nikola Tesla“ objavio je javni poziv za angažovanje 65 ljudi različitih obrazovnih profila radi stručnog osposobljavanja i usavršavanja.

Beogradskom aerodromu su potrebni: diplomirani inženjeri elektrotehnike, saobraćaja, mašinstva, građevine, diplomirani pravnici, visoko obrazovane bezbednosne struke, osobe koje su završile 4. stepen stručne spreme tehničke, ekonomske, turističke struke, elektroničari računara, gimnazijalci.

Kriterijumi na osnovu kojih će se izabrati kandidati, uz dokumentaciju koja dokazuje potrebni nivo i vrstu obrazovanja, su i dužina školovanja i postignut uspeh tokom školovanja (za visoku stručnu spremu najmanja prosečna ocena 8, 5 odnosno 4, 5 za srednju stručnu spremu). Kandidati mogu da se prijave do utorka,  21. jula. Oni koji budu izabrani na praksi će biti do 31. oktobra.

– S jedne strane, angažovanje stručnih i kreativnih ljudi doprineće i podržaće snažni rast Aerodroma, a sa druge, izabrani kandidati dobijaju priliku da steknu praksu i iskustvo radeći u dinamičnoj i uspešnoj kompaniji – saopšteno je iz Aerodroma „Nikola Tesla“.

Poziv je upućen na osnovu Zaključka Komisije Vlade Republike Srbije za davanje saglasnosti za novo zapošljavanje i dodatno radno angažovanje kod korisnika javnih sredstava.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

br

Novo stranačko zapošljavanje

Odgovori
an

na koji mail se salje CV

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj