BEG airport status
SMATSA Vazduhoplovna akademija objavila konkurs za obuku  pilota

SMATSA Vazduhoplovna akademija objavila konkurs za obuku pilota

BEOGRAD – Kontrola letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA doo) i SMATSA Vazduhoplovna akademija objavili su danas konkurs za upis studenata na ATP(A) INTEGRATED obuku – profesionalni pilot putničkog aviona sa svim ovlašćenjima. Nastava počinje 01.04.2015.

 
 
cwif__WAS6989
 
 

Prijemni ispit za potencijalne  kandidate biće održan u utorak 17.03.2015. godine u SAA (ulica Podvršanska 146, 26300 Vršac), sa sledećom satnicom:

08:00-10:00 – Registracija

10:00-11:00 – Matematika, pismeni test

11:30-12:30 – Fizika, pismeni test

12:30-13:30 – Pauza

13:30-14:30 – Engleski jezik, pismeni test

14:45 – Informativni razgovor sa kandidatima

16:00 – Engleski jezik, usmeni test

 
Svi zainteresovani kandidati bi trebalo da potvrde svoje prisustvo na prijemnom ispitu do 06.03.2015.godine na bilo koji od ponuđenih načina:

1.popunjavanjem formulara koji se nalazi na: 
http://www.saa.rs/index.php/en/enrollment/

2. slanjem molbe na:
 
aviationacademy@smatsa.rs

3.telefonskim pozivom na 0038113830185, 0038113830475.

 

Sve informacije o upisu i SAA nalaze se na www.smatsa.rs i www.saa.rs.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    fi

    da li ce i Air Serbia kadeti tada da krenu? ima li novosti o njima?

    Odgovori
    Fr

    I mene ovo zanima.

    Da

    Je li ovo za samofinansiranje ili?

    Odgovori
    Tr

    Neko je ovde pobrkao loncice. Treba da im ostavıs recımo 40K evra a radis prıjemni ız matematike i fizike?

    Vl

    Trandafila,

    Molim te pojasni šta je sporno?

    YU

    Koja je starosna granica?

    Odgovori
    Pe

    Mnogo je bolje ici u neku od beogradskih skola (Linx ili Prince) jer u Vrscu em je skuplje em ne radi stacionar. Ovako fino si u Beogradu i tu letis a ovlascenja ista.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Meni nije jasno zasto ne moze i obuka i dezurna para. Da li je obuka pravi razlog? Pa to je avion, nije leteci tanjir, niti su ti ljudi tek juce seli u kokpit. Malo se preteruje sa tom mistifikacijom obuke na modernim borbenim avionima. Pa i u Srbiji klinci netom sa akademije lete MiG-29.

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Slovenija se odlucila da nema lovacku avijaciju, a oni su svojim rezultatima do sada pokazali da znaju sta rade! Protiv koga Madjari, Slovaci, Hrvati i ini planiraju dizati te avione? Jedna je stvar imati par stotina tenkova i transportera, a sasvim druga letelice koje po komadu kostaju par stotina miliona. Neefikasno je imati 5 mikro…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Pajo Nikakvih prava se niko ne odriče. Prosto kad imaš ograničene resurse, onda se optimizuju troškovi. Holandija ima 17 miliona stanovnika i BDP 1.2 triliona dolara. Vojni budžet Holandije je kao republički budžet HR. HR bi morala podići budžet za trećinu da bi dostigla nivo Srbije, a Srbija je baš mala ekonomski i vojno i…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Pajo, jako dobro ste to objasnili. Hrvatska ima jako negativna iskustva iz recentne prošlosti i nikako se, zbog smještaja u i danas problematičnoj regiji, ne može uspoređivati s dosta drugih članica NATO saveza koje se ne nalaze u hrvatskoj situaciji. A kao zemlji ipak relativno pristojne ekonomije koja raste iz godine u godinu nije joj…

    02. Dec 2024.Pogledaj