BEG airport status
Boing: Do 2035. svetu će godišnje biti potrebno 28.000 novih pilota U narednih 20 godina biće potrebno ukupno 558.000 novih pilota i 609.000 novih tehničara

Boing: Do 2035. svetu će godišnje biti potrebno 28.000 novih pilota

Kompanija Boing (Boeing) iznela je podatak da će u narednih 20 godina u upotrebi širom sveta biti 38.000 aviona više nego sada i da će, shodno tome, na tržištu rada biti daleko veća potreba za pilotima i tehničarima koji održavaju vazduhoplove.

Potreba za pilotima i tehničarima će, prema njihovim procenama, zavisiti od ekonomskog rasta u nerednim godinama, ali u proseku se može predvideti da će do 2035. na godišnjem nivou biti potrebno oko 28.000 novih pilota i 30.000 novih tehničara.

Slične prognoze ova kompanija je predstavila i prošle godine, s tim što se uočava izvesna promena u predviđanjima. Ove godine procenjen broj pilota veći je za 4%, a tehničara za 5%. Navodi se da će u narednih 20 godina biti potrebno ukupno 558.000 novih pilota na komercijalnim letovima i 609.000 novih tehničara.

Najveća potražnja za ovim obrazovnim profilima biće u azijsko-pacifičkom regionu – 226.000 pilota i 238.000 tehničara.

Prema podacima kompanije Boing, Evropa i Severna Amerika će u narednih 20 godina imati potrebu za dodatnih 95.000 pilota, Bliski istok za 60.000, Latinska Amerika za 47.000, Afrika za 18.000, Rusija zajedno sa bivšim SSSR republikama za 17.000 pilota.

Potražnja za tehničarima nešto je veća i to u svim regionima. Njih 101.000 biće neophodni Evropi, 113.000 Severnoj Americi , 66.000 Bliskom istoku, 47.000 Latinskoj Americi i po 22.000 Africi i Rusiji zajedno sa bivšim SSSR republikama.

– Ovakva statistika predstavlja izazov za proizvođače aviona, avio-prevoznike, proizvođače sistema za obuku, njihove distributere, agencije i obrazovne institucije jer će se svi oni u narednim godinama suočiti sa većim brojem pilota i tehničara na trenažama – kaže Šeri Kerberi, direktor odseka za usluge letenja u kompaniji Boing.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj