BEG airport status
Obilazak ekskluzivnog all-business A319 Qatar Airwaysa Qatar Airways Executive "Premium One" A319. Foto: Petar Vojinović

Obilazak ekskluzivnog all-business A319 Qatar Airwaysa

Qatar Airways nije bio sponzor nedavno završenog Buržea.

Osim velike kapije koja je na centralnoj lokaciji služila kao postolje za veliki LED ekran preko kojeg se emitovao letački program, Qatar nije imao nikakva druga istaknuta sponzorstva.

Osim možda, do sada na ovakvim sajmovima nezabeleženog, prisustva pet letelica na statici. Repovi aviona B787, A350XWX, A320, A319 i A380 sa prepoznatljivom arapskom antilopom dominirali su otvorenim prostorom Buržea na način koji do sada nije bio viđen. Qatar je tako postigao izjavu prisustva i bitnosti koja je sigurno bila efektnija od svih drugih konvencionalnih načina reklamiranja.

Od pomenutih pet izloženih letelica nama je najinteresantniji svakako bio Airbus A319 u „all-business“ konfiguraciji – 40 premium biznis sedišta u 2-2 rasporedu koja se standardno mogu konvertovati u ravne površine za spavanje.

Ceo avion je jedna velika biznis klasa. Foto: Petar Vojinović
Ceo avion je jedna velika biznis klasa. Foto: Petar Vojinović

Nazvana „Premium One“, ova A319 ponuda namenjena je većim korporativnim i VIP grupama putnika, poslovnim delegacijama, muzičkim grupama i svim drugim korisnicima kojima druga posebna ponuda podružnice Qatar Executive (Challanger 6o5, Global Express XRS i Global 5000) nije dovoljno velika.

„Premium One“ nudi OnAir Wi-Fi/GSM uslugu, inflight entertainment, vrhunski ketering i prostorije za osveženje koje nikako ne možemo nazvati standardnim avioniskim toaletom.

ETOPS sertifikovan A319 sa svojim dodatnim rezervoarima za gorivo iz Dohe može dobaciti do Londona, Kazablanke, Lagosa i Pekinga.

Inflight entertainment. Foto: Petar Vojinović
Inflight entertainment. Foto: Petar Vojinović

Ukoliko vaša ekipa ili šira familija ima potrebu za ovakvim transportom Qatar Airways Executive možete nazvati na +974 4445 3800 ili im poslati mail na: request@qatarexec.com.qa

…ali ako kojim slučajem nemate mogućnosti da putujete na ovaj način pogledajte našu reportažu i detaljan obilazak ovog aviona uz demonstraciju izgleda keramičkog toaleta i sadržaja Giorgio Armani uzlužnog kompleta kozmetike za nju i njega:

 
 
Tango Six je uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavao svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove iz ove serije kliknite na baner ispod dok dnevne galerije fotografija možete naći na Facebook stranici našeg portala.

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Sta reci nego jedina rec ,, fantasticno, impresivno,,. Sa velikim zadovoljstvom gledam site Tango Six, tim pre sto sam svoj radni vek zapoceo i zavrsio u vazduhoplovstvu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj