BEG airport status
Najava: Aeromiting u Varaždinu 11. i 12. jula Posle četiri godine pauze

Najava: Aeromiting u Varaždinu 11. i 12. jula

U Varaždinu će 11. i 12. jula biti organizovan najveći aeromiting u Hrvatskoj – CIAV 2015. (Croatian International Airshow Varaždin) kojim organizator, Aero-klub Varaždin, nastavlja tradiciju ovakvih vazduhoplovnih priredbi.

Iznad Varaždina će tog vikenda leteti MIG 21 Hrvatskog ratnog vazduhoplovstva, borbeni avioni mađarskog ratnog vazduhoplovstvaGripen JAS 39, Pilatus PC-9, Soko Galeb G-2, helikopteri hrvatskog Ministarstva unutrašnjih poslova – Bell 206 JetRanger i novi Eurocopteri, avioni generalne i poslovne avijacije, ali i jedrilice i motorni zmajevi.

Organizatori najavljuju učešće oko stotinu letelica, među kojima će se naći i sportski avioni aero-klubova iz naše zemlje, Slovenije, Austrije, Nemačke i Mađarske.

Na nebu iznad Varaždina leteće i jedan od najboljih akrobatskih pilota na svetu – Peter Podlunšek, evropski viceprvak u akrobatskom letenju koji sa svojim EKSTRA 330 uspešno nastupa na Svetskom prvenstvu Red Bull Air Race.

Tango Six je imao priliku da sa njim razgovara o utiscima sa ovog takmičenja u Vršcu prošle godine.

Osim njega svoje veštine na Extri demonstriraće i hrvatski pilot Branimir Ambreković koji nastupa na vazduhoplovnim egzibicijama širom sveta.

Tokom dva dana trajanja aeromitinga letačke veštine pokazaće i članovi hrvatske akrobatske grupe „Krila Oluje“, koji su svoj nastup iznad Varaždina imali i pre četiri godine.

Tango Six je pre četiri godine izveštavao sa poslednjeg varaždinskog aeromitinga:

Osim aviona koje će posetioci moći da razgledaju na pisti varaždinskog aerodroma, ovo će biti prilika i da se pogledaju nastupi padobranaca i uživa u panoramskim letovima nad Varaždinom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj