BEG airport status
Domaće vazduhoplovne organizacije prošle obuku o upravljanju u kriznim situacijama

Domaće vazduhoplovne organizacije prošle obuku o upravljanju u kriznim situacijama

BEOGRAD – Jednodnevna obuka za zaštitu od nuklearnih ili radioloških incidenata koju je organizovao Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije krajem prošle nedelje trebalo bi da pomogne domaćim vazduhoplovnim organizacijama da se snađu u kriznim situacijama.

 
 

200315-01
Učesnici obuke o nuklearnim ili radiološkim akcidentima

– Cilj ove obuke je bio da se u našoj zemlji i okruženju unapredi znanje iz ove oblasti kao delu sistema upravljanja kriznim situacijama u vazduhoplovstvu. Istovremeno time se učesnici u sistemu civilnog vazduhoplovstva pripremaju za odgovor na potencijalnu opasnost od nuklearnih incidenata. – navode u Direktoratu civilnog vazduhoplovstva.

Obuci su prisustvovali polaznici iz šest organizacija: SMATSA doo, Aerodroma „Nikola Tesla“ Beograd, Aerodroma „Konstantin Veliki“ Niš, Air Serbia, RHMZ Srbije i ACV Crne Gore. Svim polaznicima Direktorat je izdao sertifikat o završenoj obuci.

Predavači su bili eksperti iz Agencije za zaštitu od jonizujućih zračenja i nuklearnu sigurnost Srbije (AZJZNSS) kao referentne agencije naše zemlje za ovakve situacije.

Potreba za edukacijom je nastala nakon vežbe NUCLEAR 14 koja je održana 19. i 20. novembra 2014. godine u Briselu u organizaciji Eurocontrola. Na njoj su učestvovale i vazduhoplovne institucije i firme iz naše zemlje sa Direktoratom civilnog vazduhoplovtva na čelu.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vi

Postovane kolege,
Drago mi je da obucavate svoje ljude za reagovanje u kriznim situacijama i to treba da bude praksa i u buduce.
Kao oficir moram sa zaljenjem da konstatujem da po ko zna koji put ne uvazavajuci predstavnike MO i VS koji imaju i znaju sta da kazu o temi ili drugim temama koji se ticu raznih aspekata bezbednosti i reagovanja u kriznim situacijama. Da li ne zelite ili mislite da sve znate o bezbednosti pa svoje znanje ljubomorno cuvate i ne zelite da podelite sa drugima, izbegavate da nas pozovete i zajednicki razgovaramo i resavamo nagomilane probleme. Ovim zelim da Vas podsetim da u narednom periodu kada raspravljate o necemu tako bitnom uputite poziv i nama da zajedno gradimo srecniju buducnost za nas i nasa pokolenja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj

Бивши Гастос na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Послe свега овога, Рафал ће да буде бољи од X-wing Starfightera. Французи ће да колонизују свемир.

26. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

>> jer sve moćniji PVO sve više uspeva da prati „nevidljive“, onda je i pitanje cevke sekundarno. To tako tvrde svi koji nemaju "nevidljive"

26. Nov 2024.Pogledaj