BEG airport status
Etihad ervejz: Rekordni broj putnika za vreme Bajrama 12 % više putnika u odnosu na isti period prošle godine

Etihad ervejz: Rekordni broj putnika za vreme Bajrama

Kako saopštavaju iz kompaniji Etihad ervejz (Etihad Airways), broj putnika koji je leteo širom globalne mreže linija ove avio-kompanije tokom Ramazanskog Bajrama iznosio je rekordnih 291.518. Ovaj broj za 12% je veći u odnosu na 260.641 putnika prevezenog u istom periodu prošle godine.

Faktor iskorišćenosti kapaciteta za prevoz putnika iz Abu Dabija je u ovom periodu uvećan sa 82,1 procenata u 2014. godini na 82,3 procenata u 2015. godini, dok je faktor popunjenosti širom mreže linija iznosio 78,3 procenata. Avio-kompanija je tokom Bajrama ove godine iz svog čvorišta obavila 83 leta više nego u istom periodu u 2014. godini.

U periodu pred letnju sezonu, Etihad ervejz i njegovi partneri na aerodromu u Abu Dabiju su pripremili i sproveli niz  mera kako bi se suočili sa povećanjem prometa.

U ove mere spadaju: promene u redu letenja kako bi se unapredile konekcije, organizovanje besplatnog autobuskog prevoza, mogućnost ukrcavanja dodatnog prtljaga i dodatni poeni kroz program lojalnosti Etihad Guest ukoliko se prijava na let obavi što ranije ili u vreme manjih gužvi, kao i angažovanje dodatnih 100 zaposlenih u zemaljskom osoblju.

Među specijalnim merama je i prijavljivanje na let u periodima manjeg prometa na aerodromu u Abu Dabiju. Ona je svakodnevno važila u periodu od 1 do 6 časova i od 13 do 18 časova, a ovu uslugu je iskoristilo više od 3.100 gostiju

– Veoma smo zadovoljni što smo još jednom postigli rekord u broju prevezenih putnika i prtljaga širom mreže linija Etihad ervejza tokom Ramazanskog Bajrama, jednog od najprometnijih i najizazovnijih perioda tokom godine. Upravljanje tako značajnim prometom u tako kratkom vremenskom periodu je rezultat pažljivog planiranja i danonoćnog rada više stotina zaposlenih Etihad ervejza u Abu Dabiju i širom sveta – kaže kapetan Ričard Hil, direktor operacija Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj