Malo mi je cudno to sto je bas sleteo avion firme Antonov.Mozda nasi resili da prave neku kargo kompaniju.Verovatno gresim ali ipak je avion od biroa,a ne od neke avio kompanije.
Bolje ne ovo je tako bucno da bi ga culi u Kragujevac kako je bucan… Imao sma priliku da sjednem u njega jednom recju grdosija. Avion koji moze mnogo da prihvati tovara sto nemoze niti jedan za sada na svijetu… Strasan !!!
le
letac
to jeste njihova (od antonova) cargo kompanije, imas na avionu broj telefona pa rezervisi avion ako ti treba.
Erbas A380-800F nažalost nikad nije napravljen. Projekat je počeo, u Engleskoj je čak isprojektovana i napravljena cela izlazna ivica krila. Na kraju je sve isečeno. Radi se o kargo verziji putničkog aviona koja je trebala da ima ojačano krilo.
ip
ipanema
mora oruzije da se vozi za Ukrajinu…mi smo na ex SSSR standardu kao i oni…..a biznis je biznis
Дарко нешто је сигурно донео, и хвала им. А да однесе сигурно нема шта.
Ni
Nikola
Ovo je lep prizor za svakog ljubitelja vazduhoplovstva ali nije nista novo. U maju 2006. na aerodrom Beograd su sletela 2 Ruslana za transport trkackih automobila trke gumball
Svaka operacija pogotovo one sa ekstremnim elementima su za izuzetnu paznju.
Meni licno je ovo pozitivan dogadjaj jer pokazuje da smo u nekim mogucnostima
da se prikljucimo napredno-pozitivnim poduhvatima.
Polozaj avio – luke je povoljan a i drugi kapaciteti su pozitivni kud ces bolje.
Ako sve prebacimo na nesto drugo nije opravdano
Bio pre sat vremena,ali nas je obezbedjenje udaljilo od ograde,koja gleda na gate.Kazu specijalan let, ne smemo ga ni posmatrati,iako je udaljen pododsta.
Ajoj,ti mislis na na na AN-225.I uzgred,ima samo jedan primerak AN-225.I za jos neke,ovo cudoviste je vece od AN-225.Ima negde slika na netu kako ukrcavaju A-380 u njega.I ameri zovu Ruse i Ukrajince da im voze Space Shutle-ove
12
126LAE-Delta
Jomare, pomesao si An-225 Mrija i An-124 Ruslan.
р
ркекеко
компанија чије име стоји на репу јесте украјинска компанија.
Баш се питам, шта ли вози, кажу ми моји Пољаци да је 225-ица била код њих по тенкове.
Да се нисмо и ми придружили?
Kako bre lupetate ovako? An-224 ima _jedan_ jedini, pravljen je da bi nosio sovjetski spejs satl "Buran". Jos jedan je zapocet sa gradnjom, ali je ostao nezavrsen. Sve moze da se proveri na Google, Wikipediji ili gde vec. Lepo pise "najveci SERIJSKI avion" na svetu, zato sto se pravio na proizvodnoj liniji i nije napravljen samo jedan. Citajte malo, ucite nesto ako vas vec interesuje vazduhoplovstvo.
Dj
Djordje
Bravo majstore,drgo mi je neko normalan da napise kometar. Nacitah se gluposti da ne mogu da verujem? A najbolji su ovi koji znaju da je neki dil u pitanju i da se nesto tajno i cudno desava?
Jo
John
Strucnjace,avion koji si opisao je An-225, An-224 ne postoji!
Ac
Aca
Lapsus sta da radim, iznervirao me ovaj sa tri Mryie u Beogradu
Gr
Gromov
Koliko je poznato, 225ica je trebalo da budu tri – jedna za Burana, druga za Baikala i treca za Pticku – tri planirana ruska orbitera, tako da bi bio serijski avion onda – tri komada su ipak serija, mala ali opet serija. E sad sto je SSSR propao kao i projekat Antonov AN225 – to je neka duga tema. Sve u svemu, jedinstven avion.
Ma
Marko T.
Hmmm… ,zavisi kom kriterijumu ga smatrate najvećim? :) Ajmo malo da pogledamo ostale:
Ako gledamo "veličinu" u smislu dimenzija, po dužini mu dođe tek šesti iza C-5, 777-300, A340-600, 747-8 i A380 (po pojavi 777x će pasti)…. Ako mu gledamo MTOW (maksimalnu težinu prilikom poletanja) onda dođe treći iza A380 i 747-8F. Ako gledamo raspon krila e onda je tek drugi iza A380.
Ono po čemu je rekorder mežu sereijskim avionaima je po težini i gabaritu tereta koji može da ponese….
Međutim najčešće te trivijalnosti nisu preterano bitne obzirom da je pitanje kada se maksimumi koriste u praksi. Ono po čemu je An-124 jedinstven je upravo po dimenzijama tereta koji može da ponese. Njegove teret je retko težak koliko je "obiman" i upravo ga zbog toga i angažuju. Po tim kriterijumima bi jedino C-5 mogao nekako da mu se približi međutim čisto sumnjam da ćemo njega ikada videti u civilnoj upotrebi…
e kako se zamarate nepotrebno. bolje vam je da razmisljate o svojim malim brigama. upravo smo ocistili I oprali avion. da, veliki je. I ko se to vozio,leteo u cargo avionu ha ha ha.malo sutra. avion je bio uzasno prljav, pun blata,peska ,izmeta stocnog -kamiljeg ko to zna. zasto odmah ciljate na oruje. mozda prevozi traktore a mozda nepotreban srpski teret iz srca srbije.
An-225 Mriya je bio od 08.11. do 11.11.2013. godine u Zagrebu na Plesu kada je hitno prevozio novi Končarov transformator težak 140 tona namjenjen hidrocentrali za Filipine.
Zanimljivo je bilo to da se glavni pilot zrakoplova također preziva Antonov (često prezime u Ukrajini) odnosno punim imenom Dmitro Antonov.
Antonov 124 ''Ruslan'' , koji je u srijedu veče sletio u Beograd, u Keniju je prevezao naoružanje i opremu, koju je lani prodalo crnogorsko Ministarstvo odbrane.
Riječ je naoružanju i senzorima, skinutim sa topovnjače “Rade Končar, koje je za 2,45 miliona dolara kupila srpska državna kompanija za promet naoružanja i vojne opreme “Yugoimport SDPR” iz Beograda, posredstvom firme “SimoN-PS” iz Herceg Novog.
Malo je poznato da Kenija u svom naoruzanju ima radar S-600 kao i mi (radar je Britanske proizvodnje, a Kenija je bila njihova kolonija) Pre dve godine neke nase firme (privatne i drzavne) su dobile posao da modernizuju radar S-600 za Keniju. Ove godine je uradjen probni primerak koji treba da ide za Keniju na testiranje da bi se odlucili da li zele i ostale da urade. Radar je uradjen gotovo kompletno nov. jedino je antena ostala stara. Pre par meseci organizovana je i interna promocija ovog projekta u nasoj zemlji.
E sad svi se vi pitate kakve to veze ima sa ovim avionom. Mislim da su dosli po taj radar…
Ustanici u Novorusiji pronalaze na veliko nasu opremu, slemove i municiju ostavljenu od strane Ukrajinaca u Debaljcevu. Toliko od teorija o "radarima, haubicama i kamilama". Najprostiji odgovor je obicno i najtacniji. https://www.youtube.com/watch?v=St1EELlsorA
Poštovana gospodo!
Vaši komentari su me "primorali" da se oglasim po prvi put na ovom portalu. Moram da priznam da komentari imaju nemerljiv značaj za sve zainteresovane za ovu oblast, jer se u njima sazna i ono što nijedna knjiga ne može da sadrži… Zato da skratim pa da krenemo na činjenice: zvanično Antonov – 124 "Ruslan" se prvi put pojavio na Aerodromu Beograd u leto 1990. godine. Bio sam u to vreme zaposlen u AB-u kao omladinac i to na utovaru i istovaru aviona. Tada je to bio prestižan i izvrsno plaćen posao (imali smo veće plate od letačkog osoblja Jat-a) ali smo i rintali za medalju. Elem, jednog dana su odabrali ekipu za neki "poseban" posao u kojoj sam se našao i ja, ali nam nije bilo rečeno o čemu se radi. Kada je "zver" bila na sletanju, ukapirali smo otprilike o čemu se radi. Bilo je tada nekih komentara o nekom kargo avionu ali ništa sigurno i zvanično. Prilikom sletanja aviona, sve je zaustavljeno na aerodromu. Meni lično je uvek bilo zadovoljstvo da gledam poletanje ili sletanje DC-10, ali ovo… Bili smo zgranuti. Na jednom od "C" fingera je bio MD-11 koji je izgledao kao igračka naspram Ruslana. Avion je bio poslat na "Bravo" stajanku koju je celu zauzeo a kada smo dobili dozvolu da mu priđemo napravili smo tri kruga oko aviona da ga sagledamo u punoj veličini. E, onda staneš pored njega a on počne da diže nos i da se spušta prednjim delom ka zemlji. Onda lepo počne da otvara trodelnu kapiju koja je u stvari most za ulaz a četvrti deo je prag za lakši prilaz. Unutra je bila kompaktna celina od gusto i uredno naslaganih kutija. Posle smo videli i šta ćemo da istovaramo. U pitanju su bili video -rekorderi, model "JVC" 15-21. Neću ih zaboraviti dok sam živ! Bilo je ukupno 56 tona! Iza njih je bio neki manji tovar, odvojen od mase i isto uredno prekriven mrežom i osiguran. Takođe civilne stvari… Kad su otvorili zadnju rampu na avionu počelo je gadno da duva, jer je promaja bila žešća. A mi k'o deca, zijamo i samo se smejemo.Radili smo ceo dan i napunili celih 250 kolica za istovar prtljaga! To je podatak koji sam proverio kasnije sa drugarom koji je radio u carinskom magacinu. Avion je letela ukrajinska posada, krenuli su iz Tokija sa nešto malo stvari, drugo sletanje je bilo u Singapuru gde su nakrcali avion skroz, usput su stali u Dubajiu gde su iskrcali pola tereta a onda su se zaputili za Beograd. Rutu puta nam je pokazao lično član posade (navigator) na obilasku aviona. Na spratu su sve prostorije za 12 članova posade (sobe za odmor, kupatila, toaleti, kuhinja…). Još uvek se sećam pogleda sa pilotskog mesta na aerodromskog "keca" koji su tada vozili supervajzeri. Izgledao je kao kutija šibica…. Snimala je to i ekipa RTS-a, bila je priča i na dnevniku o tom čudu… A rintali smo bogami 12 sati bez prekida da ga istovarimo. Vozači sa traktorom i prikolicama bukvalno uđu u avion i naprave mali polukrug, mi otkačimo prikolice i udri…
Svega je bilo te godine. A onda smo pukli, onako otmeno…
I dalje se rastačemo…
Hvala na ovoj lepoj prici. Stvarno neverovatno uzivo. Mada nisam video veci avion od IL-76, An-124 je mnogo veci od njega. Ne mogu ni da zamislim kako izgleda uzivo. :)
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
pitanje koje sebi postavljam je zašto srpsko vazduhoplovstvo nije odlučilo da se preseli na aerodrom Nikola Tesla od Batajnice, Nikola Tesla je mnogo moderniji i ispunjava očekivanja aerodroma u odnosu na Batajnicu
@Boki Pa sami Rusi su izjavili da ce u razvoju Su-75 koristiti tehnologiju koji im je dostupna, a koja je osvojena tokom razvoja Su-57. Sto je i logicno, jer zasto osvajati nesto sto vec imaju. Eno i ruski teski dron Okhotnik dobio je bocni radar od Su-57. I naravno da se ne radi o lego…
@Omnia Da, samo sto se kupovinom Rafala ne kupuje tehnologija. To jeste tehnoloski skok s obzirom da vasi piloti prelaze sa MiG-21 na Rafal, ili mi sa MiG-29 na Rafala za koju godinu. Ali toga nema mnogo vajde s obzirom da nije rec o transferu tehnologije. Jedino stoji da ce piloti leteti na aparatima koje…
@Mislav Netacno. Ako je tako kao sto tvrdite, sta cemo sa Apacima koji nemaju glavcinu iznad rotora. Pored toga, Kajove u americkoj vojsci zamenili su H-145 ili po americki Lakota, koje Amerikanci rade po licenci.
vlada
Malo mi je cudno to sto je bas sleteo avion firme Antonov.Mozda nasi resili da prave neku kargo kompaniju.Verovatno gresim ali ipak je avion od biroa,a ne od neke avio kompanije.
Aca
Malo je cudno da ne znas da postoji Antonov Airlines – http://www.antonov.com/services/antonov-airlines
vlada
E hvala nisam znao.
Oleg
Doneli tenkove za ukrajinu…iste one koje su utovarali u Pragu :D hahahahah
Plavić
U Pragu je bio „Mrija“ …
Plavić
U Pragu je bio "Mrija" …
IDR
Da naravno. Jedan srednji tenk kao M84 je težak 42 tone. Baš bi trebalo mnogo tura da se prevezu. A, i ostavio je SSSR u Ukrajini mnogo tenkova.
dragan
Bilo bi mnogo dobro da imamo snimak poletanja ove zveri sa aerodroma ako je moguće :-)
Goran
Bolje ne ovo je tako bucno da bi ga culi u Kragujevac kako je bucan… Imao sma priliku da sjednem u njega jednom recju grdosija. Avion koji moze mnogo da prihvati tovara sto nemoze niti jedan za sada na svijetu… Strasan !!!
letac
to jeste njihova (od antonova) cargo kompanije, imas na avionu broj telefona pa rezervisi avion ako ti treba.
Ербас
До појаве Ербас А380-800F је био највећи серијски произведен теретни ваздухоплов.
Andrija
Erbas A380-800F nažalost nikad nije napravljen. Projekat je počeo, u Engleskoj je čak isprojektovana i napravljena cela izlazna ivica krila. Na kraju je sve isečeno. Radi se o kargo verziji putničkog aviona koja je trebala da ima ojačano krilo.
ipanema
mora oruzije da se vozi za Ukrajinu…mi smo na ex SSSR standardu kao i oni…..a biznis je biznis
Darko
A sta je doneo, ili sta ce da odnese? :)
Раде
Дарко нешто је сигурно донео, и хвала им. А да однесе сигурно нема шта.
Nikola
Ovo je lep prizor za svakog ljubitelja vazduhoplovstva ali nije nista novo. U maju 2006. na aerodrom Beograd su sletela 2 Ruslana za transport trkackih automobila trke gumball
mtw
Заправо, тад су слетела три.
Nikola
Zapravo 3, ima negde fotka gde su poredjana sva 3 aviona na B platformi.
Miki
Imam ja neke privatne fotografije sa platforme…tada sam još radio na AB pa sam mogao da švrljam..
kris
Najveci serijski avion je Airbus A-380 zar ne?
Kojic D.Brana
Svaka operacija pogotovo one sa ekstremnim elementima su za izuzetnu paznju.
Meni licno je ovo pozitivan dogadjaj jer pokazuje da smo u nekim mogucnostima
da se prikljucimo napredno-pozitivnim poduhvatima.
Polozaj avio – luke je povoljan a i drugi kapaciteti su pozitivni kud ces bolje.
Ako sve prebacimo na nesto drugo nije opravdano
Buxi
Bio pre sat vremena,ali nas je obezbedjenje udaljilo od ograde,koja gleda na gate.Kazu specijalan let, ne smemo ga ni posmatrati,iako je udaljen pododsta.
hex
Kojim povodom?
Nikola
na flight radaru kaze da je doleteo iz Glazgova
jomar
Kako bre – serijski avion ? Koliko se zna, postoji SAMO taj jedan primerak. Drugi nikada nisu napravljeni zbog cene i otsustva potražnje.
vlada
Ajoj,ti mislis na na na AN-225.I uzgred,ima samo jedan primerak AN-225.I za jos neke,ovo cudoviste je vece od AN-225.Ima negde slika na netu kako ukrcavaju A-380 u njega.I ameri zovu Ruse i Ukrajince da im voze Space Shutle-ove
126LAE-Delta
Jomare, pomesao si An-225 Mrija i An-124 Ruslan.
ркекеко
компанија чије име стоји на репу јесте украјинска компанија.
Баш се питам, шта ли вози, кажу ми моји Пољаци да је 225-ица била код њих по тенкове.
Да се нисмо и ми придружили?
Goran
Pa zar nije An.-225 naj veći.
jaa
najveci cargo avion je AN224 , A 90tih su bila 3 komada kada su nosili akumulatore
Aca
Kako bre lupetate ovako? An-224 ima _jedan_ jedini, pravljen je da bi nosio sovjetski spejs satl "Buran". Jos jedan je zapocet sa gradnjom, ali je ostao nezavrsen. Sve moze da se proveri na Google, Wikipediji ili gde vec. Lepo pise "najveci SERIJSKI avion" na svetu, zato sto se pravio na proizvodnoj liniji i nije napravljen samo jedan. Citajte malo, ucite nesto ako vas vec interesuje vazduhoplovstvo.
Djordje
Bravo majstore,drgo mi je neko normalan da napise kometar. Nacitah se gluposti da ne mogu da verujem? A najbolji su ovi koji znaju da je neki dil u pitanju i da se nesto tajno i cudno desava?
John
Strucnjace,avion koji si opisao je An-225, An-224 ne postoji!
Aca
Lapsus sta da radim, iznervirao me ovaj sa tri Mryie u Beogradu
Gromov
Koliko je poznato, 225ica je trebalo da budu tri – jedna za Burana, druga za Baikala i treca za Pticku – tri planirana ruska orbitera, tako da bi bio serijski avion onda – tri komada su ipak serija, mala ali opet serija. E sad sto je SSSR propao kao i projekat Antonov AN225 – to je neka duga tema. Sve u svemu, jedinstven avion.
Marko T.
Hmmm… ,zavisi kom kriterijumu ga smatrate najvećim? :) Ajmo malo da pogledamo ostale:
Ako gledamo "veličinu" u smislu dimenzija, po dužini mu dođe tek šesti iza C-5, 777-300, A340-600, 747-8 i A380 (po pojavi 777x će pasti)…. Ako mu gledamo MTOW (maksimalnu težinu prilikom poletanja) onda dođe treći iza A380 i 747-8F. Ako gledamo raspon krila e onda je tek drugi iza A380.
Ono po čemu je rekorder mežu sereijskim avionaima je po težini i gabaritu tereta koji može da ponese….
Međutim najčešće te trivijalnosti nisu preterano bitne obzirom da je pitanje kada se maksimumi koriste u praksi. Ono po čemu je An-124 jedinstven je upravo po dimenzijama tereta koji može da ponese. Njegove teret je retko težak koliko je "obiman" i upravo ga zbog toga i angažuju. Po tim kriterijumima bi jedino C-5 mogao nekako da mu se približi međutim čisto sumnjam da ćemo njega ikada videti u civilnoj upotrebi…
Mi 3
znači ovaj došao po oružje koje će otići u državu zastave koju nosi… :(
sve nahuj!!!
jela
e kako se zamarate nepotrebno. bolje vam je da razmisljate o svojim malim brigama. upravo smo ocistili I oprali avion. da, veliki je. I ko se to vozio,leteo u cargo avionu ha ha ha.malo sutra. avion je bio uzasno prljav, pun blata,peska ,izmeta stocnog -kamiljeg ko to zna. zasto odmah ciljate na oruje. mozda prevozi traktore a mozda nepotreban srpski teret iz srca srbije.
Pero Z
An-225 Mriya je bio od 08.11. do 11.11.2013. godine u Zagrebu na Plesu kada je hitno prevozio novi Končarov transformator težak 140 tona namjenjen hidrocentrali za Filipine.
Zanimljivo je bilo to da se glavni pilot zrakoplova također preziva Antonov (često prezime u Ukrajini) odnosno punim imenom Dmitro Antonov.
Vlado
Antonov 124 ''Ruslan'' , koji je u srijedu veče sletio u Beograd, u Keniju je prevezao naoružanje i opremu, koju je lani prodalo crnogorsko Ministarstvo odbrane.
Riječ je naoružanju i senzorima, skinutim sa topovnjače “Rade Končar, koje je za 2,45 miliona dolara kupila srpska državna kompanija za promet naoružanja i vojne opreme “Yugoimport SDPR” iz Beograda, posredstvom firme “SimoN-PS” iz Herceg Novog.
Radoznali
Ukrcao je i NORU (haubica 155 mm).
VOJIN
Malo je poznato da Kenija u svom naoruzanju ima radar S-600 kao i mi (radar je Britanske proizvodnje, a Kenija je bila njihova kolonija) Pre dve godine neke nase firme (privatne i drzavne) su dobile posao da modernizuju radar S-600 za Keniju. Ove godine je uradjen probni primerak koji treba da ide za Keniju na testiranje da bi se odlucili da li zele i ostale da urade. Radar je uradjen gotovo kompletno nov. jedino je antena ostala stara. Pre par meseci organizovana je i interna promocija ovog projekta u nasoj zemlji.
E sad svi se vi pitate kakve to veze ima sa ovim avionom. Mislim da su dosli po taj radar…
Milan
Ustanici u Novorusiji pronalaze na veliko nasu opremu, slemove i municiju ostavljenu od strane Ukrajinaca u Debaljcevu. Toliko od teorija o "radarima, haubicama i kamilama". Najprostiji odgovor je obicno i najtacniji.
https://www.youtube.com/watch?v=St1EELlsorA
SledgeH
Tri komada su sletela 2006. za Gumball…
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=24243964924…
Vide se sva tri na ovoj slici:
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=24244529924…
Albukerki
Poštovana gospodo!
Vaši komentari su me "primorali" da se oglasim po prvi put na ovom portalu. Moram da priznam da komentari imaju nemerljiv značaj za sve zainteresovane za ovu oblast, jer se u njima sazna i ono što nijedna knjiga ne može da sadrži… Zato da skratim pa da krenemo na činjenice: zvanično Antonov – 124 "Ruslan" se prvi put pojavio na Aerodromu Beograd u leto 1990. godine. Bio sam u to vreme zaposlen u AB-u kao omladinac i to na utovaru i istovaru aviona. Tada je to bio prestižan i izvrsno plaćen posao (imali smo veće plate od letačkog osoblja Jat-a) ali smo i rintali za medalju. Elem, jednog dana su odabrali ekipu za neki "poseban" posao u kojoj sam se našao i ja, ali nam nije bilo rečeno o čemu se radi. Kada je "zver" bila na sletanju, ukapirali smo otprilike o čemu se radi. Bilo je tada nekih komentara o nekom kargo avionu ali ništa sigurno i zvanično. Prilikom sletanja aviona, sve je zaustavljeno na aerodromu. Meni lično je uvek bilo zadovoljstvo da gledam poletanje ili sletanje DC-10, ali ovo… Bili smo zgranuti. Na jednom od "C" fingera je bio MD-11 koji je izgledao kao igračka naspram Ruslana. Avion je bio poslat na "Bravo" stajanku koju je celu zauzeo a kada smo dobili dozvolu da mu priđemo napravili smo tri kruga oko aviona da ga sagledamo u punoj veličini. E, onda staneš pored njega a on počne da diže nos i da se spušta prednjim delom ka zemlji. Onda lepo počne da otvara trodelnu kapiju koja je u stvari most za ulaz a četvrti deo je prag za lakši prilaz. Unutra je bila kompaktna celina od gusto i uredno naslaganih kutija. Posle smo videli i šta ćemo da istovaramo. U pitanju su bili video -rekorderi, model "JVC" 15-21. Neću ih zaboraviti dok sam živ! Bilo je ukupno 56 tona! Iza njih je bio neki manji tovar, odvojen od mase i isto uredno prekriven mrežom i osiguran. Takođe civilne stvari… Kad su otvorili zadnju rampu na avionu počelo je gadno da duva, jer je promaja bila žešća. A mi k'o deca, zijamo i samo se smejemo.Radili smo ceo dan i napunili celih 250 kolica za istovar prtljaga! To je podatak koji sam proverio kasnije sa drugarom koji je radio u carinskom magacinu. Avion je letela ukrajinska posada, krenuli su iz Tokija sa nešto malo stvari, drugo sletanje je bilo u Singapuru gde su nakrcali avion skroz, usput su stali u Dubajiu gde su iskrcali pola tereta a onda su se zaputili za Beograd. Rutu puta nam je pokazao lično član posade (navigator) na obilasku aviona. Na spratu su sve prostorije za 12 članova posade (sobe za odmor, kupatila, toaleti, kuhinja…). Još uvek se sećam pogleda sa pilotskog mesta na aerodromskog "keca" koji su tada vozili supervajzeri. Izgledao je kao kutija šibica…. Snimala je to i ekipa RTS-a, bila je priča i na dnevniku o tom čudu… A rintali smo bogami 12 sati bez prekida da ga istovarimo. Vozači sa traktorom i prikolicama bukvalno uđu u avion i naprave mali polukrug, mi otkačimo prikolice i udri…
Svega je bilo te godine. A onda smo pukli, onako otmeno…
I dalje se rastačemo…
Kris
Hvala na ovoj lepoj prici. Stvarno neverovatno uzivo. Mada nisam video veci avion od IL-76, An-124 je mnogo veci od njega. Ne mogu ni da zamislim kako izgleda uzivo. :)