BEG airport status
MVB i entuzijasti se dogovorili: Čišćenje Karavele zakazano za 16, 17. i 18. jun! Akcija čišćenja Karavele u junu

MVB i entuzijasti se dogovorili: Čišćenje Karavele zakazano za 16, 17. i 18. jun!

Čišćenje Karavele u Muzeju vazduhoplovstva-Beograd koje je prvobitno planirano za početak sledeće nedelje pomereno je za 16, 17. i 18. jun. Biće angažovano četiri volontera po danu, a akcija će tokom sva tri dana trajati od 9h do 15 h.

– Akcija je odložena jer Muzej vazduhoplovstva-Beograd usled obaveza oko priprema za otvaranje izložbe slika akademskog slikara Mladena Đurovića, koja će biti otvorena 10. tj. 11. juna, nije u mogućnosti da realizuju aktivnosti oko čišćenja Karavele u planiranom, dogovorenom i već objavljenom terminu – 8,9. i 10 juna. – navode u Muzeju.

Vazduhoplovni entuzijasti koji su sredinom aprila organizovali akciju „Četke i metle za Muzej vazduhoplovstva-Beograd“ nastaviće svoje aktivnosti sredinom juna.

U akciju će biti uključeni volonteri. Zainteresovani mogu da se prijave putem Facebook grupe „Prijatelji avio-muzeja“ i tom prilikom treba da navedu datum kada su slobodni i svoja eventualna stručna znanja.

Osnivač grupe, novinar Zoran Kusovac, kaže da su se entuzijasti posle akcije u aprilu još jednom sastali sa upravom Muzeja kako bi napravili okviran plan:

– Razgovori su bili korisni. Dogovorili smo se da krene saradnja. Čišćenje Karavele je test. Sledeći plan je ambiciozniji, odnosi se na pomeranje 4 aviona sa stajanke ANT u Muzej. To je logistički i tehnički zahtevno i još uvek nisu rešena sva tehnička i organizaciona pitanja, ali nastoji se da se to obavi u julu. Takođe uz učešće volontera. –

Vršilac dužnosti direktora Muzeja vazduhoplovstva-Beograd, Zoran Radojević, kaže da u početku entuzijasti nisu imali razumevalje za okolnosti pod kojima Muzej radi, ali da je sada sve razjašnjeno i da će sarađivati:

– Muzej je zainteresovan da, kao i ranije, angažuje radnike. Volonteri će pomagati radnicima muzeja. To smo i ranije radili, ali je ovo, čini mi se, bolje organizovano. Jedino što nismo uspeli da ispoštujemo do kraja su termini, ali to je zbog odrđenih dešavanju u Muzeju. –

Dogovoreno je i da entuzijasti nabave delova za eksponate i aviolimarski alat koji Muzeju nedostaju.

Sve informacije o specifikacijama moći će da se pronađu na grupi „Prijatelji avio-muzeja“, gde će se ujedno dogovarati i buduće aktivnosti u vezi sa pružanjem pomoći Muzeju vazduhoplovstva-Beograd.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi:

11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ig

Ne mogu pronaci ovu grupu. Svaka cast na inicijativi podrzavam maksimalno ukoliko mi obaveze dozvole u narednih par dana saljem prijavu ovo je nesto sto je definitivno potrebno svim ljubiteljima avijacije :)

Odgovori
Vl

Pronađi Zorana Kusovcana FB. On će te ubaciti u grupu. Nije open grupa da izbegnemo dileme, smarče, lezileboviće i ostale „dobronamerne“ gušitelje.

Hr

Grupa je sada otvorena i može se pronaći na FB

Odgovori
St

Ne razumem zasto je grupa toliko tajna.
Podesite da bude closed, pa da ljudi vide i dalje vrsite selekciju ko ulazi a ko ne.
Trazio sam Zorana, ne mogu ni njega naci na FB… Da li postoji neki drugi nacin da se pristupi toj tajnoj organizacji ljubitelja avijacije?

Odgovori
ho

Opet radni dani :-(

Odgovori
St

Baš. Mislio sam da će mi zakačiti odmor ali jok, omaši ga za nedelju dana. Ako može, lepo bi bilo da se akcija organizuje i vikendom, verujem da bi bilo više volontera (znam da bih ja sigurno došao).

Mi

A postoji li, neki kontakt, za nas bez naloga na fb?

Odgovori
Vl

Ima. TangoSix. Pošaljite detalje na TangoSix ili objavite ovde.

Sr

Iznenadjen sam neprijatno tajnoscu i nacinom na koji pisete o toj grupi.Ja sam radio u JAT-u 20 godina.Voleo bih da cistim Karavelu ali vidim da je to sada prestizna stvar!Pozdrav entuzijastima!

Odgovori
Vl

Srđo, šta je tajno?
Nije grupa tajna, već je na FB closed. Ko god se kulturno prijavi dobija ulaz u grupu. Na taj način izbegavamo dijabole, zgubidane i smarače.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj