BEG airport status
Hogan: Rast na azijskom tržištu značajno utiče na avio-saobraćaj Kod-šer partnerstva, učešće u vlasništvu i inovacije u poslovanju ključni za uspeh Etihada / Foto: Etihad ervejz

Hogan: Rast na azijskom tržištu značajno utiče na avio-saobraćaj

Jedna od tema na godišnjem skupu članova Globalne asocijacije za poslovna putovanja (The Global Business Travel Association – GBTA) na Floridi, bila je značaj mogućnosti izbora kao ključnog faktora konkurencije u međunarodnoj avio-industriji. Priliku da kao jedan od 4.000 učesnika GBTA konferencije o tome iznese svoj sud imao je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza (Etihad Airways), Džejms Hogan.

Hogan je naglasio da tržišta koja ostvaruju ubrzani rast, kao što su Kina, Indija i jugoistočna Azija, značajno utiču na međunarodne saobraćajne tokove i na tradicionalna međunarodna čvorišta.

Prema njegovim rečima, Etihadov konkurentni položaj na tržištu rezultat je investiranja u jedinstveni poslovni model – uspostavljanje kod-šer partnerstava i učešće u vlasništvu nad avio-kompanijama iz drugih zemalja čime je putnicima omogućen veći izbor, uz mrežu koju čini više od 500 destinacija.

– Živimo u digitalnom dobu u kome naši korisnici, bilo da putuju poslovno ili turistički, mogu da putem interneta pronađu tačke na svetu do kojih žele da putuju. U skladu sa tim, uspostavili smo jedno partnerstvo sa avio-kompanijama na osnovu koga sada jačamo našu zajedničku globalnu mrežu – zajedno ostvarujući veći prihod i obarajući troškove – rekao je Hogan.

Inovacije

Na štandu Etihad ervejza na izložbi GBTA EXPO predstavljena je „Rezidencija“ – trosobni apartman u Etihadovom A380 koji se sastoji od spavaće sobe, kupatila i dnevne sobe sa otomanom, dva stola, rashladnom komorom za piće i  LCD televizorom od 32 inča.

Prvi let ovog aviona najavljen je za 1. decembar i biće na ruti Njujork-Abu Dabi.

U SAD, luksuzni studiji u Biznis klasi su već dostupni putnicima koji lete iz Vašingtona za Abu Dabi i dalje. Nalaze se u avionima A380 i Boing 787 i uključuju više prostora, privatnost, mogućnost da se sedište pretvori u potpuno ravan krevet, pneumatski sistem komfora kojim se prilagođava čvrstina sedišta, sistem za masažu, televizor od 18 inča osetljiv na dodir.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj