BEG airport status
„Saudi Arabian Airlines“ prva kompanija na svetu koja će leteti „A330-300 Regional“ Novi "A330-300 Regional" za 400 putnika i letove od oko 5,5 hiljada kilometara / Foto: Airbus

„Saudi Arabian Airlines“ prva kompanija na svetu koja će leteti „A330-300 Regional“

Kompanija Erbas (Airbus) i nacionalna avio-kompanija Saudijske Arabije objavili su fotografiju prvog regionalnog A330-300, saopštio je evropski proizvođač aviona.

– „Saudi Arabian Airlines“ biće prva kompanija na svetu koja će koristiti regionalni A330-300 – navode u Erbasu.

U pitanju je prvi od 20 A330-300 Regionala koliko će nabaviti saudijski prevoznik. Kompanija će biti prvi operater ove verzije aviona na svetu.

Letelica će moći da primi do 400 putnika, dolet će biti do 3,000 nautičkih milja, „operational weight“ će biti manji za 200 tona, trošiće manje goriva, što dovodi do uštede od 26% u odnosu na trenutne troškove A330-300. Uz to, Erbas će za proizvodnju ove letelice iskoristiti pojedine tehnološke prednosti aviona A350 XWB i A380. Nacionalni avio-prevoznik Saudijske Arabije koristiće letelicu za domaće operacije.

Osim ovog A330-300 kompanija će nabaviti i 30 A320ceo, saopštio je Erbas.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj