BEG airport status
Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi "Afričko tržište ipak jeste daleko manje nego što su to, na primer, Amerika i Evropa, ali bez obzira na to, ono raste" / Foto: Elit'Avia

Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi

Slovenačka „Elit’Avia“ širi svoj posao u oblasti poslovne avijacije u Africi, uprkos ne tako zavidnoj situaciji na tržištu u ovom regionu, prenosi „African Aerospace“.

Kompanija je još u februaru 2012. započela posao u prestonici Gane, Akri, ali je sad odlučila da napravi svoju novu bazu u ovom gradu neposredno uz aerodrom „East Logan“, a u planu je i proširenje flote.

„Elit’Avia“ za sada ima petočlani tim i šest aviona. Kompanija je na početku za poslove u Africi koristila četiri letelice – dva aviona „Global 6000“ i po jedan „Global XRS“ i „Falcon 2000“. U međuvremenu flota je uvećana za još dve, a uskoro se očekuje i nabavka sedme.

– Teško je naterati banke i lizing kopanije da predlože finansijsko rešenje. To je jedan od trenutnih izazova koji negativno utiče na broj aviona koji imamo u Africi – naveo je Mišel Kolomb, predsednik i generalni direktor kompanije „Elit’Avia“.

Najveći deo svojih letova „Elit’Avia“ trenutno obavlja unutar Gane i u zemljama zapadne Afrike. Rute ka Evropi, Bliskom istoku i Severnoj Americi čine svega 20 % letova slovenačke kompanije, prenosi „African Aerospace“.

– Poslovna avijacija u zapadnoj Africi konstantno raste u poslednjih 10 godina, naročito u Nigeriji i Angoli. U tom smislu, afričko tržište ipak jeste daleko manje nego što su to, na primer, Amerika i Evropa, ali bez obzira na to, ono raste.

Uočavamo da se i u susednim zemljama stvaraju uslovi za širenje posla, što su dobri pokazatelji – izjavio je Kolomb.

Kompanija je u Akri bazirala jedan „Hawker 800XP“ koji koristi za čarter letove. Osim toga, „Elit’Avia“ pruža i usluge iznajmljivanja svoje posade onim klijentima koji poseduju svoje biznis džetove, ali nemaju vazduhoplovno osoblje.

U kontekstu dobrog poslovanja slovenačke kompanije navodi se i činjenica da je Kolomb tokom devedesetih proveo pet godina radeći u Nigeriji i da zbog toga dobro razume afričko tržište.

– Postoje brojni izazovi, kao i na svakom drugom tržištu, ali se sve u svemu industrija konstantno unapređuje i primećujemo viši nivo profesionalizma – zaključio je Kolomb u izjavi za“African Aerospace“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

me

http://supervizor.kpk-rs.si/podj/73450499/

u 2014 godini…30 000 000 EUR prometa…

koga zanima evo jos ovaj link..tu imate malo više informacija

https://www.stop-neplacniki.si/elitavia-doo/predstavitev/

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj